Äntligen är Zoopet T-shirtsen klara

Kjell Fohrman
Administrator
#1 - 30 september 2005 06:37
Ja nu har vi ett antal modeller klara (totalt 19 st) och som kan beställas av alla Gold-medlemmar - se denna sida.
Vi har ett samarbete med qpix.se som trycker och levererar tröjorna - Gold-priset är ett reducerat pris jämfört med deras normala.
Slår det hela väl ut så kommer antalet tröjor med olika motiv att bli fler, det kommer då också att ges möjlighet att beställa muggar, musmattor etc.
#2 - 30 september 2005 09:22
Men va roligt!!! Ikväll får sambon slå sig ner brevid mig och så gör vi en gemensam beställning.
#3 - 30 september 2005 09:43
Jag trodde att Christian och Kjell skulle vara modeller för tröjorna...[:O]
Kjell Fohrman
Administrator
#4 - 30 september 2005 09:50
[QUOTE=Micke]Jag trodde att Christian och Kjell skulle vara modeller för tröjorna...[:O][/QUOTE]

Tror nog att en Christian (dock inte Alfredsson) var modell för tröjorna men att Christian (nu Alfredsson) klippte bort denne efteråt.
#5 - 30 september 2005 23:55
Snygga tröjor!

Nyfiken fråga.... varför är svarta tröjor dyrare än vita och grå?
#6 - 1 oktober 2005 08:04
Yey!! :) Pappa har lovat mig en med gold-tryck på! ;D
admin
Christian Alfredsson
#7 - 1 oktober 2005 10:17
Den svarta är dyrare då det är två tryck som görs. Först trycker man på en vit bas. Därefter trycks den på den svarta t-shirten. Det gör också att det blir skillnad på trycken. Den vita/gråa "ligger" färgen i tyget. På den svarta så "ligger" färgen som ett glansigare tryck på.
#8 - 1 oktober 2005 12:22
Kul att det kommit igång med t-shirts nu!
Hoppas de blir såpass populära att fler varianter kan dyka upp.
#9 - 2 oktober 2005 19:44
[font=Comic Sans MS][color=red]Härligt, då var en julklapp till varje familjemedlem klar :D[/color][/font]
#10 - 2 oktober 2005 20:00
längtar efter muggar!
Bilagor:
admin
Christian Alfredsson
#11 - 5 oktober 2005 10:32
Nu ska de första 4 beställningarna gått iväg. Kom gärna med synpunkter i denna tråd.
#12 - 5 oktober 2005 19:06
framme idag! Har inte hunnit prova ännu men de ser rätt fina ut. Goldmalen är dock lite "sotig" i trycket bitvis - är det något som någon annan lagt märke till?
admin
Christian Alfredsson
#13 - 5 oktober 2005 20:24
Ta kort på malen och maila mig. Jag kan jämföra med den jag har. Är det några fel ska ni absolut maila [email]info@qpix.se[/email] direkt och berätta det.
#14 - 6 oktober 2005 05:06
skall försöka fota i eftermidag... fast det var ju inte goldmalen (nu när jag vaknat lite) utan den vanliga zoopetzebran...
#15 - 6 oktober 2005 05:48
[font=Comic Sans MS][color=red]Jag kikade lite på mina tröjor igår (fick smyga mig när alla andra lagt sig ;) )[/color][/font]
[font=Comic Sans MS][color=red]Jag tyckte dom såg jättefina ut :D Har köpt både zebra och guldmalar.[/color][/font]
admin
Christian Alfredsson
#16 - 6 oktober 2005 09:10
I och med att varje tröja trycks för sig så blir det inga "seriefel". Fel kan uppstår då bara på enstaka.
#17 - 10 oktober 2005 08:18
[font=Comic Sans MS][color=red]Funderade lite på hur det funkar med betalningen, jag såg ingen faktura med i leveransen, har jag missat nå´t eller kommer den i separat brev??[/color][/font]
Kjell Fohrman
Administrator
#18 - 10 oktober 2005 09:18
[QUOTE=Maria - Sjöjungfru][font=Comic Sans MS][color=red]Funderade lite på hur det funkar med betalningen, jag såg ingen faktura med i leveransen, har jag missat nå´t eller kommer den i separat brev??[/color][/font][/QUOTE]
Det borde ha följt med leveransen - maila Orvar på qpix.se och meddela att de glömde skicka med fakturan.
#19 - 10 oktober 2005 10:52
[font=Comic Sans MS][color=red]Skall leta lite till, fick ju smyga mig när alla sov. Det är ju tänkt som julklappar ;)[/color][/font]
[font=Comic Sans MS][color=red]Hittar jag ingen så mailar jag :)[/color][/font]

Annons