Gav mig in i en tråd som blev stängd och raderad för en stund sedan. Mitt sista svar kom aldrig med och det kan göra detsamma.
Har lite funderingar dock. Jag hade åsikter om att den som startade tråden valt att vara anonym och kallade honom/henne feg som inte vågade stå för sina åsikter och avslutade mitt inlägg med mitt namn. Fick snabbt ett svar att "hur kan vi veta att du heter Rickard Nilsson och är från Ystad ?"
Ja, hur kan ni veta det ?
Om jag fattar forumreglerna rätt så får man t.ex. framföra kritik mot namngiven butik eller person (?) om man inte är anonym, d.v.s. skriver under med sitt namn.
Hur kan övriga på Zoopet veta att jag är Rickard Nilsson, Ystad och ingen annan ?
Jag kommer inte ihåg om jag fyllde i mina personuppgifter när jag loggade in på Zoopet, men antar att jag gjorde det. Fyllde jag i mitt riktiga namn ? Är jag Rickard Nilsson, Ystad eller någon helt annan ?
Jag är som synes inte Gold Member och kan därmed inte lägga in en avatar som visar att jag är jag. Men återigen, vad säger att avataren föreställer mig och ingen annan ? En bild på undertecknad finns i Min Zoon, men är det verkligen jag ?