Hejsan alla!
Eftersom att det sket sej förra gången nån startade ett 900 liters SA så tänkte jag bara säja till folk att inte skämta om lodning denna gången!:d:p
I början tänkte jag nog att jag inte skall ha SA i mitt kar, eftersom att alla andra har det, men nu när jag tittat runt en del så tror jag nog att SA är bäst ändå. Det finns så otroligt mycket att välja på och jag är ju inte direkt nån avancerad akvarist så ett stort urval med lätta fiskar är ju att föredra.:)
Jag bor fortfarande hemma med 9 andra personer så det blir ett väldans spring med disk och gemensam matlagning, vilket inte är kul när man bor hemma. En annan sak som är tråkigt med att bo hemma är att man inte får ha hur många och stora akvarium man vill.
Jag tvättar när fan jag vill! och käkar när JAG är hungrig! och diskar när JAG tycker det ser skitkgt ut och jag får ha hur många akvarium jag vill. osv...
Så just nu är lägenhet med min bättre hälft av högsta prioritet, hur det går till väga är följande:
- Vi borde försöka hitta en lägenhet, jag vill starta mitt akvarium snarast möjligt!
- Ja det borde vi.
Ingen säger nåt på några minuter...
- Ska vi kolla på film?
- Why not...
Så går det till...
Men jag startar ändå tråden nu då jag behöver en himla massa hjälp när det gäller fiskar. och så är jag en person som mer än gärna snackar OT i timmtal:)