Annonsbörsens kommentarsfunktion

#1 - 17 april 2007 06:21
Hej,

vore det inte bra om annonsören kunde bestämma huruvida sin egen annons skall kunna kommenteras?

Som det är nu så blir annonsen ibland ett forum för diskussioner och det finns ju redan ett forum.

Finns det några hinder för att införa denna frivillighet?

Mvh Jari
#2 - 17 april 2007 09:11
Ja tack! Håller med föregående talare!
admin
Christian Alfredsson
#3 - 17 april 2007 17:41
Vad jag kan erbjuda är att stänga av funktionen för kommentarer för alla. Dvs inga kommentarer på någon annons.
Kjell Fohrman
Administrator
#4 - 17 april 2007 17:55
admin skrev:
Vad jag kan erbjuda är att stänga av funktionen för kommentarer för alla. Dvs inga kommentarer på någon annons.

Vilket definitivt inte är någon bra lösning
#5 - 17 april 2007 18:00
Mja... Varför skall man alls kunna kommentera annonser? All kommunikation sköts väl bättre med email/PM.
#6 - 17 april 2007 18:20
Vilket definitivt inte är någon bra lösning

Varför inte? Detta har säkert avhandlats tidigare i nån tråd men om du har lust får du gärna utveckla saken, eller ber mig prompt att söka i forumet;).

Är detta verkligen förankrat som en feature som medlemmar vill ha?

Mvh Jari
Kjell Fohrman
Administrator
#7 - 17 april 2007 19:03
jarinen skrev:
Varför inte? Detta har säkert avhandlats tidigare i nån tråd men om du har lust får du gärna utveckla saken, eller ber mig prompt att söka i forumet;).

Är detta verkligen förankrat som en feature som medlemmar vill ha?

Mvh Jari

Jepp innan vi införde det så var det ett himla tjat om att vi skulle införa det - detta är vad jag minns första gången någon har varit emot det.
#8 - 17 april 2007 19:54
Jepp innan vi införde det så var det ett himla tjat om att vi skulle införa det - detta är vad jag minns första gången någon har varit emot det.

Jamen dåså, inte mycket att snacka om då. Jag kan bara inte förstå fördelarna med det.

Mvh Jari
Kjell Fohrman
Administrator
#9 - 17 april 2007 20:01
jarinen skrev:
Jamen dåså, inte mycket att snacka om då. Jag kan bara inte förstå fördelarna med det.

Mvh Jari

Om tillräckligt många "klagar" så ändrar vi självklart - men än så länge har ju inte så många tyckt i denna tråd, så vi får väl se hur diskussionen utvecklas

Annons