<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>citat:<hr height=1 noshade id=quote>Vill man ha något annat än Juwels egna filterbitar måste det väl gå att skära till nya i filtermatta av lämplig grovlek.
Vill man ha något annat är det väl en god idé att fundera över vad det är man vill uppnå och välja filtermatrial utifrån det, eller.....?
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Jag menade nu inte att ersätta just de av märket Juwel med något annat utan att hitta bättre material. För en som inte har så mycket erfarenhet av olika filtermaterial så är det inte så lätt att välja filtermaterial utifrån det man vill uppnå. Det är just därför jag ställer frågan. Avsikten var som sagt
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>citat:<hr height=1 noshade id=quote>Jag tänker nu på att få så bra biologisk filtrering som möjligt.
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Hur är det t.ex. med keramiska material som många rekomenderar. Vad innebär de och varför är de så mycket bättre ?