Jag väljer att lägga en ny tråd då jag tror att den andra som är igång under trdåen [COLOR=#0033cc]Ändringar på Zoopet - FOTOTÄVLINGEN[/COLOR].
Där finns nu möjlighet för att anmäla sitt intresse för en fototävling för bilder tagna med mobiler/kompaktkameror. Denna tävling är tänkt att bli för de som inte är så vana att fota och inte har systemkamera.
Där har tidigare framkommit att många inte vill skicka in till den vanliga fototävling då en hel del bidrag är så "proffsiga" så därför finns nu chansen för alla ni som vill vara med i en fototävling och också kunna ta del av vinster. Där skulle alltså bli 2 samtidiga fototävlingar.
Tävlingens riktlinjer finns inte klar än men det s[B]kulle [/B]kunna vara t.ex. att denna tävling skulle alltså bara vara för de som använder mobiler/kompaktkameror och inte väljer att skicka in bidrag till den vanliga fototävlingen. Typ som 2 olika klassar och har man gått upp i den stora med systemkamera så kan man inte var med i den mindre med mobiler/kompaktkameror. Hur riktlinjerna kommer att se ut tas fram om intresse finns.
Det är inte klart om en sån tävling kommer att bli till utan det beror på hur många det är som är intresserade. Där måste vara minst 10 som anmäla sitt intresse (fast jag hoppas ju på att det blir mycket mera än det nu när chansen finns att få till en sån tävling).
Så anmäl ert intresse i denna tråd så fort som möjligt.
[COLOR=#FF0000]Du som har synpunkter eller förslag på utformning av tävlingen ska skriva i den redan befintliga tråden som finns här:[/COLOR] [COLOR=#0033cc]Ändringar på Zoopet - FOTOTÄVLINGEN[/COLOR] [COLOR=#FF0000]Denna tråden är endast till för att anmäla sitt intresse för en sån tävling.[/COLOR]