Ångrar du någonsin att du började med akvarier?

#1 - 1 oktober 2006 17:18
som rubriken, har du det och isåfall varför?
#2 - 1 oktober 2006 19:22
Nej men min fru...hehehe
#3 - 1 oktober 2006 20:02
Dom som gjorde det skulle nog inte häcka på Zoopet iaf
;)
(Med ps om ingifta som ovan)
#4 - 1 oktober 2006 20:06
Samma sak här, tjejen tröttnar nog snart och jag som vill starta upp ett till yngel akvarium tror det blir nedröstat...
#5 - 1 oktober 2006 20:44
jag har aldrig ångrat att jag började med akvarium, det är min hobby och det är så avkopplande att kolla på ett akvarium, man kommer in i sin egen lilla värld:p
#6 - 1 oktober 2006 20:52
Jag har aldrig ångrat att jag har börjat. Eller nja tanken gick väl genom mitt huvud när mitt FD 600 liters akvarium läckte. ;P

Men jag har haft avbrott/tyckt att det var "tråkigare" i perioder däremot.
#7 - 1 oktober 2006 21:03
Jag har såklart inte heller ångrat mig en sekund, däremot börjar jag ifrågasätta nödvändigheten av att ha så mycket som 6 kar nu när jag är gravid... :p Blir förstås jobbigare och jobbigare att springa med vattenhinkar/städa/plantera osv ju tjockare man blir! Och inte är min sambo betrodd att hjälpa till heller fast han har erbjudit sig ett antal gånger! :D
#8 - 2 oktober 2006 03:48
Neh, ångrar gör jag inte men eftersom vi (fortfarande efter 3 år) letar en större lägenhet så ser jag inte riktigt fram emot flytten av 5 kar när vi väl skall maka på oss... :)

/J
#9 - 2 oktober 2006 06:42
Jag ångrar det inte en sekund - jag är överlycklig över att äntligen hittat en hobby som är bara min, och som jag kan hålla på med hemma, när jag har lust. Tiden för att åka hemifrån på egna aktiviteter finns inte med jobb, hushåll, tre barn samt en massa små och stora djur. Tyvärr förstår inte alla i familjen nödvändigheten av att ha fler akvarier... Jag har ju redan tre... :p
#10 - 2 oktober 2006 12:04
Nops, inte ångrat mig så... Däremot känns det som att jag har för många kar och projekt nu när jag är sjuk: Jag får tillbringa en del tid på sjukhus, och då blir det lite väl mycket för ungarna att ta hand om. Eftersom sjukdomen är kronisk, så kommer jag nog att minska ner på akvarierna, men helt utan kommer jag aldrig att vara... tror jag...

Annons