:) tänkte höra om någon vet hur deras fiskar och växter är. såg reklam blad från dom att dom har akvariegrejer och växter och stort urval av fiskar oxå.[:o] [:o] kanske någon som vet hur dom e att handla av!!!:confused:
MVH/ karro
men sen övriga sortiment som mat och prudukter, kan jag handla där. men går heller in till akvarietjänst. tycker dom e bättre. men sen e de som så alla var och en får själv dömma hur dom tycker zoogiganten e. visst mycket fina fiskar och så. men mina höll inte alla dog. en efter en.[:(!]peter_m_jonsson skrev:Hur är fiskarna på ZooGiganten? Många sjuka eller tiptop? Jag funderar på att komplettera mitt akvarium med lite nya invånare, men kan inte bestämma mig för om jag ska handla där eller på akvarietjänst. Det är ju lättare att ha med sig barnen på ZooGiganten.
om jag säger så. jag köper inga fler fiskardär, på grund av alla min dog, och det var 15 neon tetra 4 guld scalaret 2 segelfens molly och två malar:mad:
Shilo skrev:Var ligger HORNBACH....
Och är det ingen som handlar på "Akvariepiraten" Nobelvägen/Malmö ?
peter_m_jonsson skrev:Tack för hjälpen med ZooGiganten. Jag var in på Akvarietjänst på lunchen, och de har som alltid fräsha fiskar. Synd bara att det är så smala gångar där inne, jag kommer att få ett h**te med att hålla reda på mina småtjejer. Samtidigt tycker de ju att det är jättekul att följa med och handla fisk så det blir väl till att vara snabb;)
peter_m_jonsson skrev:Hornbach i malmö: Kör inre ringvägen och sväng av på väg 11. Kör av väg 11 när det är skyltat mot toftanäs industriområde så har du hornbach till vänster
Stew skrev:Hornbach.
Mina föräldrar var där och köpte ett akvarie. Kom hem med ett 40? liters UTAN PUMP ELLER FILTER. det behövdes inte sa personalen...