Ändring i forumet?

#1 - 23 augusti 2010 21:37
Har det skett en ändring i zoopets forum eller är det bara "min dator" som är konstig? När man är utloggad skall det längst till vänster i "den svarta remsan" finnas en länk som heter "dagens inlägg" och när man är inloggad skall det istället stå "nya inlägg" eller "senaste inlägg" (kom inte ihåg vilket), men nu står det bara "privata medelanden", "FAQ" etc. fattar inte varför, nån som vet nått om detta?
Tacksam för svar då jag använder dessa två "funktionerna" väldigt mycket.

Vet att man kan välja tex. inlägg sen de senaste 8 timmarna eller dygnet etc. men ändå, såhär skall det väl inte va?
Hittar inte ifall man kan ställa in det i sina "generella inställningar" heller...
#2 - 23 augusti 2010 22:06
jo den är borta o redan väldigt påtalat i "felanmälan 4.0" tråden i zoopet.com kategorin. jag vill verkligen ha tillbaka den men de hänvisar till forum-menyn för där finns "inlägg sen förra besöket" men i min värld är det myclket krångligare för man måste vänta tills menyn rullar ner osv.
#3 - 23 augusti 2010 23:11
Aha då är det inte bara jag alltså! (=
Fan vad sugit då! Ja vi är nog fler som vill ha tillbaka den, tycker oxå att det är krångligare, den "funktionen" var ju en av de man använde absolut mest!
#4 - 24 augusti 2010 06:31
ja verkligen! jag har ju zoopet uppe hela dagarna på jobbet o använder bara den funktionen. men säg till i felanmäla-trpden 4.0 du med.
#5 - 24 augusti 2010 22:51
Ja precis!!! Gjorde det oxå, gött att det är tillbaka igen!

Annons