Mitt namn och efter namn så klart;)3 guppy skrev:Vad ska du heta nu då? (nyfiken:D)
Vad trevligt;)3 guppy skrev:Jag ska också ändra namn men till vad får du inte veta!
Jaha vad trevligt;)Tack för tipset föresten:)3 guppy skrev:Jepp jag är trött på att stå högst upp till vänster i onlinelistan.;)
Jag ska bara ändra till Patrik Steen som jag heter i alla andra Forum som jag är medlem i bilden blir densamma jag har inte förändras ett dugg tycker jag:Dpatriksg skrev:Då får du ha kvar bilden så att man känner igen dig... =)
Det var nog stubben du såg runt om:D:D:Dpatriksg skrev:Om det var dig jag såg på auktionen i Malmö nyligen så har du betydligt mycket mer skägg ;)
Tack Anders det värmde verkligen:):)ansjo skrev:Då var det inte han, Patrik är sig lik som sin avatar:).
Det kommer ifrån Norrlänningen Kalle en gammal kompis ifrån Kiruna...Han sa alltid Tjena Stene hur är det med dig...Dem andra kallade mig för Steen alla mina kusiner kallas för Steen och det är många,så det är svårt att hålla i sär oss men det är bara jag som är intreserad av akvarium i alla fall.;)ansjo skrev:Men vad kommer Stene från då:)?
admin skrev:Alla namnbyten vill jag ha som mail. Jag vill kunna svara att namnbytet är klart. Byter jag namn på er blir det så svårt att svara med PM
stene skrev:Vad händer när det är ändrat,försvinner allt eller det blir oförändrat?
Men mitt har du väl fått??jag skrev användarnamn istället för nick namn men det är väl samma sak vad jag menade med det hela vad som skulle göras framstod nog klart:)admin skrev:Jag har inga nick-byten liggande i inkorgen så maila igen så fixar jag det. Kontrollera gärna medlemslistan så att nya namnet är ledigt innan.
stene skrev:Varför är mitt inte ändrat är det nåt som är fel eller är det nåt jag ska skriva in som jag har missat.
Jag har skickat mail hela tiden för det har jag uppmanats att göra är det ett Aprilskämt eller;)men jag skickar ett mail ändå om det nu är santKjell Fohrman skrev:Mail försvinner faktiskt - det är inte alltför ovanligt.
Så ni som skickat mail om namnändring utan att få svar - skicka ett nytt mail.