Ancistrus med blåa prickar

#1 - 14 januari 2006 23:25
Köpte igår en Ancistrus hona och en hane. De är svarta med blåa prickar. Någon som vet vad de heter? Om de har något speciellt namn?

Lissie
#2 - 14 januari 2006 23:46
[QUOTE=Lissie]Köpte igår en Ancistrus hona och en hane. De är svarta med blåa prickar. Någon som vet vad de heter? Om de har något speciellt namn?

Lissie[/QUOTE]
Här kan du kolla om du hittar vad du söker efter.
Vill dock gnälla och säga att man bör kolla upp vad man köper för fisk innan man köper den, och kommer hem och vet varken vad man har köpt, vad den käkar, hur stort kar den vill ha osv.

Men lycka till att finna just din art!

andreas

http://planetcatfish.com/catelog/loricari/G_4.PHP
#3 - 15 januari 2006 08:36
Gå in på www.discus.ms där finns det massor av bilder på malar o diskusar.
Hittar säkert din där :)
#4 - 15 januari 2006 14:41
Aquaboi du får gärna gnälla. Men jag vet vad jag köpt för mal- bara inte det latinska namnet på den- om det nu finns något speciellt. Vet det som affären kunde berätta. Var bara nyfiken på om nån visste nåt mer eftersom jag inte sett den innan- o i affären hade de själv döpt den till Blue spot......

Det är väl därför dessa forum finns för man ska kunna fråga sånt som andra kanske vet....
#5 - 15 januari 2006 15:03
[QUOTE=Lissie]Aquaboi du får gärna gnälla. Men jag vet vad jag köpt för mal- bara inte det latinska namnet på den- om det nu finns något speciellt. Vet det som affären kunde berätta. Var bara nyfiken på om nån visste nåt mer eftersom jag inte sett den innan- o i affären hade de själv döpt den till Blue spot......

Det är väl därför dessa forum finns för man ska kunna fråga sånt som andra kanske vet....[/QUOTE]
Visst skall man fråga om man inte vet!
Och det är bra att du gör det, det visar ju att du vill veta vad du köpt.
Men vet man inte det latinska namnet på en mal vet man knappast vad man köpt.
Lycka till med malen!

Annons