amazondiscus.se

#1 - 13 januari 2007 18:05
Hej

Jag skulle vilja bli medlem på amazondiscus.se, När man ska registrera sig måste man acceptera licensavtlet eller vad det är, Jag är 14, fyller 15 om en månad.. så jag tröck på "jag är över 13 och och accepterar" sen när jag fyllt i alla uppgifter som man skulle så fungerade det inte och det stod att hemsidan bara tog emot folk över 15?
Så då fattar jag inte överhuvud taget varför man skulle vara över 13 och acceptera eller under 13. De vart ju lite onödigt för mig då eftersom jag skulle fylla i allt och det inte fungerade.
Är det någon annan som är under 15 som är medlem där.. Råkade jag ut för en bugg eller ?
Jag fattar inte rikstigt dedär :p
#2 - 13 januari 2007 18:16
Varför skriver du det här och inte mailar till admin för amazondiscus?
#3 - 13 januari 2007 18:18
[INDENT]
Adamzon skrev:
Varför skriver du det här och inte mailar till admin för amazondiscus?

Han kanske känner sig trygg här på zoopet, och vill ha ett bra svar?
[/INDENT]
#4 - 13 januari 2007 18:22
Ok

Jag har har problem att få i nyckeln i dörrlåset på min bil. Men det står ju i manualen att det ska gå lätt

Vad kan det vara?

/Adam
#5 - 13 januari 2007 18:46
Adamzon skrev:
Ok

Jag har har problem att få i nyckeln i dörrlåset på min bil. Men det står ju i manualen att det ska gå lätt

Vad kan det vara?

/Adam

Det kan vara skit i låset eller så är det för många rörliga delar för att du ska kunna klara av det...fråga din mormor hur man gör eller lämna bilen på verkstad.
#6 - 13 januari 2007 18:51
Texten följer nog med plattformen du kan lungt kryssa i.:) :)
#7 - 13 januari 2007 18:55
Förlåt så mycket att jag frågade.. men det kanske står nånstans i texten man fick hem i brevlådan därifrån
#8 - 13 januari 2007 19:20
Det kan vara skit i låset eller så är det för många rörliga delar för att du ska kunna klara av det...fråga din mormor hur man gör eller lämna bilen på verkstad.

hahahahahahaa :D:D:D:D:D Den va kul
#9 - 13 januari 2007 19:32
[INDENT]Du ska inte be om förlåtelse man har rätt att fråga.Det här är ju ett forum där man kan fråga saker?
[/INDENT]
#10 - 13 januari 2007 19:36
IaMtHeJoKe skrev:
Förlåt så mycket att jag frågade.. men det kanske står nånstans i texten man fick hem i brevlådan därifrån

Inget o be om ursäkt för. Bara rega dig du får en bekrräftelse här till din mailbox som i så många andra forum. :)
#11 - 13 januari 2007 20:52
De går inte liksom.. på sidan står det att man ska fylla i allt med * vi.. åsså under det så står det att sidan kräver att man måste vara över 15 år :/
#12 - 13 januari 2007 21:13
IaMtHeJoKe skrev:
De går inte liksom.. på sidan står det att man ska fylla i allt med * vi.. åsså under det så står det att sidan kräver att man måste vara över 15 år :/

Fyll i att du 15 helt ok. Lovar :) Kan det forumet.:) Faktiskt lika trevlig atmosfär som här.
#13 - 12 februari 2007 20:41
NU ä'r jag 15 så nu går det bra ! :) fyller idag :D

Annons