Amazonas resa 2006

#1 - 8 februari 2007 08:28
[FONT=Comic Sans MS]Tjena ![/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Är det inte dax att Ray knåpar ihop en liten fin berättelse av sin amazonastur tycker ni ?
Här frestas man av kort efter kort och vill veta lite mer om bakgrunden till dom ju :) [/FONT]

[FONT=Comic Sans MS][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Så vad säger du Nabil ?

kläm ihop en fet artikel som Kjell kan printa upp på zoopet med massor av kort och intressant text[SIZE=4][COLOR=red] please ;)[/COLOR][/SIZE][/FONT]
Kjell Fohrman
Administrator
#2 - 8 februari 2007 08:55
Det röstar jag också för:D
Oavsett vilket kul med alla foton som ray har lagt upp i Golmedlemmarnas fotoarkiv
mvh
kjell
#3 - 8 februari 2007 09:29
Instämmer/ röstar oxå för!
Satt just och kollade på "gyttjebrottarbilderna". Såg exotiskt ut.;)
#4 - 8 februari 2007 09:44
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]Borde vara ett krav när man lägger upp sådana bilder!! :p Instämmer Drd![/COLOR][/FONT]
#5 - 8 februari 2007 09:58
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Eller kanske plita ihop och hålla ett föredrag för oss :D[/COLOR][/FONT]
admin
Christian Alfredsson
#6 - 8 februari 2007 10:00
Jag gick igenon alla bilder igår och tittade. Ruskigt kul!
Kjell Fohrman
Administrator
#7 - 8 februari 2007 10:35
Sen finns det väl flera som borde kunna åstadkomma lite artiklar - det går faktikst att skriva artiklar även om man nu inte varir i Amazonas;)
Så drd, sockerconny, lenmar, maria sjöjungfru etc. - vi väntar också på era bidrag:D
#8 - 8 februari 2007 10:54
Sen finns det väl flera som borde kunna åstadkomma lite artiklar - det går faktikst att skriva artiklar även om man nu inte varir i Amazonas;)

Så drd, sockerconny, lenmar, maria sjöjungfru etc. - vi väntar också på era bidrag:D

Ptja, det mest spännande som händer hemma hos sockerconny är väl antingen att man brottas med den "gröna ormen" en gång i veckan eller att nån mbunas tuggar.;) Så då känns, åtminstone för min del, en artikel från det mytomspunna Amazonas _något_ mer kittlande!!:D
Kjell Fohrman
Administrator
#9 - 8 februari 2007 11:11
Ptja, det mest spännande som händer hemma hos sockerconny är väl antingen att man brottas med den "gröna ormen" en gång i veckan eller att nån mbunas tuggar.;) Så då känns, åtminstone för min del, en artikel från det mytomspunna Amazonas _något_ mer kittlande!!:D

Tror inte ens att ray brottades med gröna ormar;)
#10 - 2 mars 2007 19:30
Jag läser aldrig "Off Topic" kategorin så jag missade denna tråd :confused: hade besökare idag och fick då höra om tråden ..... jag är tyvärr inte bra på att skriva artiklar :( vi va 22st i Amazon resan och 21 av de kan svenska bättre än mig så be nån av de att skriva en artikel ;) .

GoC medlemar får läsa en artikel om resan i den nya nummret av Malbiten :) och det lär dyka nån artikel i Cikildbladet snart .

Annons