[COLOR=black]Som en del vet så håller jag på o säljer mina fiskar just nu. Detta pga byte av inriktning som blivit ganska så knepigt :)[/COLOR]
[COLOR=black]Till frågan, jag tänkte inhandla paronhajar men det blir nog inte av nu då jag tänker efter. Detta pga många olika skäl. Det har dock blivit ett stort problem för mig eftersom jag nu inte vet vad jag ska ha i mitt kar.[/COLOR]
[COLOR=black]jag funderade ett tag på ormhuvudsfisk (chianna) bla på chianna stewarti som blir riktigt fin. Är dock tveksam på om jag vill ha en så rovgirig fisk.[/COLOR]
[COLOR=black]Jag sitter och funderar starkt på vad jag vill börja satsa på men inget kommer fram. Antar att jag behöver lite hjälp i denna fråga.[/COLOR]
[COLOR=black]Det jag är ute efter är att ha en art som man kan ha ca 2-4exemplar av (hur stora de blir är inte relevant eftersom de vid större storlek kommer få större kar)[/COLOR]
[COLOR=black]Fisken ska vara mäktig och cool, ingen sällskapsfisk med andra ord. Den ska inte bara va snygg att se på utan häftig och intressant. Något mot hajhållet är ett bra exempel på vad jag söker... En fisk som minst blir 20cm lång.[/COLOR]
[FONT=Arial Black][COLOR=black]Så vad säger ni? tips på vad jag kan ha ?[/COLOR][/FONT]
Jag vet att det finns en del syndontisar som blir riktigt stora och väldigt snygga. Någon som kan peka ut en del sorter ?
Chianna behöver jag inte info om eftersom jag redan vet vilka arter det finns.
Jag hoppas verkligen ni kan ge mig något jag kan satsa på, känns som om hobbyn ligger på is just nu, inte kul alls.
Mvh Amaro