Altum fråga .

#1 - 22 september 2003 08:29
Hej
har två stycken mycket stiliga Altum scalarer som sällskap till mina diskusar i 720 karet, nu undrar jag om det är problem att utöka den "gruppen" så här i efterhand ? Vet att Staffanstorp Fiskimport har Altum på G in till vettiga pengar skulle därför vilja veta om det är tillrådigt att utöka med ytterligare två stycken ?

Tänkte byta ut två vanliga scalarer som får gå i ett annat kar istället.

#2 - 22 september 2003 08:51
Det tror jag inte blir några som helst problem. Om det skulle bli problem har du ju lite andra kar att sätta dem i [;)]
#3 - 22 september 2003 09:09
fan vill ha altuuuuuuuuum!
#4 - 22 september 2003 09:21
Visst har jag det Bilbo men jag vill ju ha dem tillsammans med de andra, utöka gruppen så att säga. Vad tror du om karantän och parasiter och liknande , det är ju trots allt VF .

Blev det något i helgen ?
#5 - 22 september 2003 09:41
Butiken borde hålla dem i karantän i sådana fall, annars rekommenderas ju ett par veckor innan man introducerar dem, jag har aldrig haft möjligheten att göra detta men det har funkat ändå.
#6 - 22 september 2003 10:05
Visst kommer butiken att hålla dem i karantän ett par veckor, men sen kan man väl tänka sig att dom skall vara fria från ohyra. Dom är ju ett så härligt komplement till diskusarna. Vi får väl se vad som händer och sker.

Annons