Allvarliga diskutioner

#1 - 1 april 2010 12:19
Här tycker jag att vi kan skriva om vi vill påpeka vår åsikt om nyheterna tex eller om man vill diskutera med någon om något.

deta är inte som skitsnackstråden detta e en allvarlig tråd :)
#2 - 1 april 2010 13:09
Hur länge tror du att denna kommer hållas allvarlig!?
#3 - 2 april 2010 12:14
NIC skrev:
Hur länge tror du att denna kommer hållas allvarlig!?

på detta forum lär det inte vara länge men! jaja den håller sålänge den håller.
#4 - 2 april 2010 16:55
Alltså, ifall det finns något som är intressant som "behöver" diskuteras, så lär det nog få en egen tråd om just det ämnet. Känns lite onödigt att starta trådar som just ska behandla en sådan stor mängd av saker.

Håller med NIC här, tråden lär nog inte leva länge.
#5 - 2 april 2010 16:58
Ett exemtel på onödiga trådar är just denna...;)
#6 - 3 april 2010 17:41
Johan0201 skrev:
Ett exemtel på onödiga trådar är just denna...;)

ett exempel på posthunting e ditt inlägg vad tillförde du tråden? :S
#7 - 4 april 2010 01:01

look who´s talking?
#8 - 4 april 2010 06:09
#9 - 4 april 2010 07:08
Marnat skrev:

det var de mest intresanta jag sett sen ja konfermerade mig tammefan :p haha Den tål att tänkas på haha
#10 - 4 april 2010 10:26

Posthunting? Och det är du rätt person att uttrycka dig om? Jag sa vad jat tyckte om tråden, fruktansvärt onödig, är nog många som håller med om det.
Kjell Fohrman
Administrator
#11 - 4 april 2010 10:34
Johan0201 skrev:
Jag sa vad jat tyckte om tråden, fruktansvärt onödig, är nog många som håller med om det.

Struntprat. Om alla skulle skriva i trådar att man ogillar dem så vore ett forum odrägligt. Så har man inget att tillföra - håll tyst. Det är faktiskt frivilligt att delta i olika trådar.

Deletar i fortsättningen inlägg som inte har hyfs nog att hålla sig till ämnet.
#12 - 4 april 2010 10:40
Jag har en allvarlig diskution att ta upp! Låt folk ha sina trådar ifred utan massa onödigt hackande. Stämningen blir så mycket bättre då. Om det inte är någon som vill skriva i tråden gör inte det då utan lämna det till nån som kanske vill!
Kjell Fohrman
Administrator
#13 - 4 april 2010 10:47
sissi. skrev:
Jag har en allvarlig diskution att ta upp! Låt folk ha sina trådar ifred utan massa onödigt hackande. Stämningen blir så mycket bättre då. Om det inte är någon som vill skriva i tråden gör inte det då utan lämna det till nån som kanske vill!

OK - gränsfall att detta inlägg tillåts. Det är ju en allvarlig diskussion så det får stå kvar, men för att förtydliga det hela så skall de allvarliga diskussionerna handla om det som nämns i inledningsinlägget.

ALLA inlägg som inte rör detta deletas i sin helhet.
Vill man diskutera annat så starta istället en ny tråd
#14 - 4 april 2010 12:20
inte bra för fiskarna och korallerna http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6894916.ab
Kjell Fohrman
Administrator
#15 - 4 april 2010 18:02
JacobT skrev:
inte bra för fiskarna och korallerna http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6894916.ab

Nej oljan har många miljöbrister och fraktriskerna är en sak som ofta förbises. Dessutom är det ju fartygen idag utskeppade vilket innebär att utbildningsnivån ofta är låg bland de anställda

Annons