Som tur var detta en liten grupp människor. Men det är en desto större grupp som sysslar med detta utanför kyrkan. Fearfactoryinsperade och jag tänker på alla de dricker från olika spritflaskor med levande fisk i!
En annan sak som är lite off-topic till detta forum är antalet visningar på detta forum visar för mig endast 1st när jag trycker visa inlägg senaste timmen?
[QUOTE=Frågvis]. Fearfactoryinsperade och jag tänker på alla de dricker från olika spritflaskor med levande fisk i![/QUOTE]
Hur kan fisk leva i sprit. Apropå det kommer jag att tänka på änkan som besöker bryggeriet där hennes man hade arbetat men råkat drukna i ett jättelikt ölkar.
Hon frågade om de trodde om de trodde att han led innan han dog - o nej svarade dom - han kom upp för att pinka 3 gånger innan han drunknade
[QUOTE=Frågvis]
En annan sak som är lite off-topic till detta forum är antalet visningar på detta forum visar för mig endast 1st när jag trycker visa inlägg senaste timmen?[/QUOTE]
En vild gissning, det kanske bara är en som läst den senaste timmen?
tror inte de gjorde det varken för smakens eller för nöjes skull...
fast lite sjukt är det allt, har för mig att Jackass gjorde nått med att svälja en guldfisk och sedan spy upp den innan den dog.
Så pingstkyrkan = jackass och fearfactory?