stene skrev:.I går tungviktmöte Malmö VS elfsborg där Malmö ledde med ett mål sen kom kvitteringen 1-1 då hoppade Kjelle av stolen väl:(
Och det var du:D faktiskt en bra match mellan dem blivande topplagen:) där Malmö skulle vunnit men hade otur;)Kjell Fohrman skrev:Nja jag missade det faktikst helt - var i Berlin och besökte tillsammans med 150.000 andra (eller vad det nu var) Berlins zoo och akvarium. 149.999 var där för att se isbjörnen Knut och en kollade bara på deras akvarium:p
stene skrev:Och det var du:D faktiskt en bra match mellan dem blivande topplagen:) där Malmö skulle vunnit men hade otur;)
Ja varför inte Halmstad dem var starka mot HIF så varför inte:)Guy Palm skrev:AIK som inte klarade av Kalmar inför 26,000, tvivlar på att det blir de. Glöm inte Kalmar FF, ett mycket bra lag. Malmö tror jag inte alls på.
Halmstads BK kan också vara en tuff uppstickare, vi får se nästa omgång mot Djurgården
Det var bra att du då fick en snilleblixt och skrev nåt efter nån månad om absolut inget;)Guy Palm skrev:Mycket tyst i denna tråd, kan det vara för att fel lag leder allsvenskan just nu :confused:
Vad hände med Elfsborg igår ?
Guy Palm skrev:Mycket tyst i denna tråd, kan det vara för att fel lag leder allsvenskan just nu :confused:
Vad hände med Elfsborg igår ?
Då hade du rätt på början av säsongen så då får man säga grattis,själv börjar jag tröttna vinner en förlust i den ena man måste spela jämt...Säger bara Chelsea möter Brönby 31 Juli där spelas riktig fotboll så det kan man inte missa på plats.:DGuy Palm skrev:Halva serien spelad och just nu HBK i serieledning:)
Hade en Elfsborgare hemma hos oss förra helgen innan nu dem spelade denna kval matchen.Han sa om dem nu går vidare och spelar mot Valencia och vinner är det värdens skräll match genom tiderna;)men jag håller tummarna här i Skåne i alla fall.Var och tittade på Brönby och Chelsea och där höll Brönby på att skrälla men inte som tur va nu var det en vännskaps match men ändå,bollen är rund;)Kjell Fohrman skrev:En spännande, om än inte så välspelad, match igår på Borås Arena. Men inramningen med fullsatta läktare och att man sitter så tätt inpå planen samt att det gäller så mycket gör att totalupplevelesen blir så postiv.
Har också nu bokat en biljett till Valencia-matchen på Borås Arena - hoppas nu bara att de inte får stryk med alltför mycket nere i Valencia nästa tisdag så att det finns lite spänning kvar till hemmamatchen.
Det är ju himla synd att de lottades mot ett av de 2-3 bästa lagen som var kvar. Ta bara en sådan lottning som Rosenborg mot Tammerfors i en annan match - låter ju inte direkt avskräckande någon av dom lagen om man säger så;)
Joakim_91 skrev:Ja då e det bara en match kvar då & den spelas mot Trelleborg på ett fullsatt Ullevi. Det ska vara en enkel match för ifk. Nån mer än mig som ska in till stan å fira sm guldet. Kortegen startar klockan 17:00 från Ullevi & kommer till slut till Götaplatsen där laget ska uppvaktas av alla oss supportrar :D Tänk er 41.000 åskådare & alla håller på blåvitt, vilket tryck det kommer att vara på läktarn :)
Kjell Fohrman skrev:Min fru och son skall in på matchen - förhoppningsvis blir det inget firade för dom[:o]
Micke skrev:Va, följer du inte med dem? :D