Har kollat in Åleds hemsida och är imponerad av alla bilder. Är det nån som vet ifall man som privatperson också kan åka dit å handla eller är det bara för firmor?
Nån som varit där?
Är det värt en resa från GBG?
Mvh // Jenny (AA)
har bara riktigt taskigt lokalsinne så jag hade aldrig hittat dit från Halmstad själv =)
Har de lika mycket malar som hemsidan ger sken av?
Kan bara hålla med!Ursprungligen skickat av Marie J
Man blir ju inte mindre sugen när ni talar om hur bra och fint det är *asg*
14.00 så du behöver inte jäkta! Du hinner dricka kaffe. Dom stänger 18.00....Ursprungligen skickat av Peter1904
Hur tidigt öppnar dom?..... ;)
http://www.aleds.se/Ursprungligen skickat av mats41
Hur hittar jag in på Åleds hemsida? nyfiken att kålla.
Tjena, visst har åled det fint, men de är inga höjdare som jobbar där.
Men jag åker gärna dit om ni kommer ner från Göteborg någon gång...
Att personalen på åled har attityd och egna ideér är det inget snack om. Jag kan bli riktigt förbannad när jag snackar med Arnold, det handlar inte om att han har egna ideér utan det handlar om att "jag har alltid rätt och att du borde lyssna på mig som vet bäst annars kommer alla dina fiskar att dö, ditt akvarium att springa läck och din fru lämna dig". Att jag fortfarande handlar där beror enbart på den extremt fina kvalitén och sortimentet. Numera säger jag åt honom att inte snacka med mig, "jag tittar själv och säger till om jag vill ha något".
och vad är deras hem side adress?
Ursprungligen skickat av Supermick
kolla hemsidan sen den här länken
http://www.redlist.org/search/details.php?species=39411
Ingen bra reklam direkt
Ursprungligen skickat av Groover
Tycker ärligt talat att det är bra att hålla en handel med utrotningshotade fiskar MEN bara så länge de inte är vf.
Ursprungligen skickat av Torstensson
Åled är ett sånt ställe som Stoby, man bara åker dit, om inte annat när man har vägarna förbi..
Ursprungligen skickat av Neptun
[quote]Ursprungligen skickat av Torstensson
Åled är ett sånt ställe som Stoby, man bara åker dit, om inte annat när man har vägarna förbi..
muppins, den där "pinnen" du fick med visade Arnold för mig när jag var där sist. En väldigt ovanlig liten fisk är det. Minns inte vad den hette, men det var en av många fiskar som inte säljs i många exemplar/år. Han har haft den i butik sen i mars eller nåt tror jag. De är lite lustiga, man får leta i karet de finns i för att se dem =)
(Om det nu är en sån du har fått =)
Ursprungligen skickat av Micke_A
Hej
Marie J: Nu vet jag det [:)]
MVH Micke
Ja som alla kanske inte vet så umgås vi privat och jag vet att han också älskar zoosafari =)Ursprungligen skickat av Micke_A
Hej
Marie J: Nu vet jag det [:)]
MVH Micke
Var där ca 13.00-13.45.
Ursprungligen skickat av muppins
[quote]Var där ca 13.00-13.45.
1 h o 15 min för några växter????????
SÅ MÅNGA växter har dom inte ;-)
Förresten, du använder aldri icq???
Hehe....det var kö.
Sedan gick jag ju runt och kollade lite...som vanligt.
Menar du mig??
Näe....jag tror jag har Trillian installerat men det var längesedan jag använde det ( det är ingen som vill prata med mig.... )
Jupp, skulle nämligen lägga till dig på listan men du var redan tillagd, sen så har du ju försvunnit från Mirc osså..
Jag tycker inte det brukar vara några problem att stanna länge på Åleds =)
Muppins; det låter väldigt lustigt med pinnen. Jag är nyfiken så jag nästan spricker så du måste bara tala om vad det är för något så fort du vet det!
Vad söt den är!!!!!!!
Hur stor blir den...
Simmar den som en firre eller som en sjöhäst? Hur stor blir den, vad kostar den sötingen?
Muppins, säg till om du skall åka dit, för jag hakar gärna på