Hallå, har letat efter akvarium nu, på något sätt fick jag veta att Hornbach säljer akvarium, någon sa även att ett 200 liters kar kostar 780 kr!
Min fråga är detta värt o köpa, kommer det hålla eller kommer akvariet gå sönder på något sätt?:o
Du kan köpa dessa med gott samvete, det är garanti på akvarium som vilkan annan vara som helst:).Luddson skrev:Hallå, har letat efter akvarium nu, på något sätt fick jag veta att Hornbach säljer akvarium, någon sa även att ett 200 liters kar kostar 780 kr!
Min fråga är detta värt o köpa, kommer det hålla eller kommer akvariet gå sönder på något sätt?:o
Cyruz10 skrev:Fråga om det är för akvarium eller terrarium, framgick inte av inlägg #2 om det var ett skämt eller inte med lappen... :)
Det viktigaste är väl att kolla att silikonet ser bra ut, att det fyller ut mellan glasskivorna samt känna med fingret längs med silikonet på insidan av karet för att se att det inte har sjunkit in.
Köpte själv ett MP kar nytt där silikonjobbet inte var det bästa och efter ett par månader började det läcka.
Millis71 skrev:Jag har köpt mitt på Hornbach. Juwel, lido 120l med bänk. Jättenöjd måste jag säja. Kollade upp modellen o insåg att jag gjort ett fynd. Hornbach har bra priser på det mesta. Dom har även fiskar, växter o akvarietillbehör.