Akvarister i Nordvästra Skåne.

#1 - 21 maj 2008 12:36
På söndag skall några medlemmar från NVSA (Nordvästra Skånes akvarister) samlas för att loppa och om någon är intresserad är ni hjärtligt välkomna att hänga på. Man behöver INTE vara medlem i NVSA för att delta men en anmälan vill jag i så fall ha om vilka som kommer.
Tiden blir klockan 09.00 söndag den 25/5. Platsen är inte riktigt bestämd än men meddelas såklart till de som är intresserade så fort jag vet.

Hade varit kul att träffa någon "ny" och hoppas vi ses.
Mvh: Nina.
#2 - 23 juli 2008 10:33
Vad många akvarister vi var här =P
#3 - 15 augusti 2008 18:40
Finns ju inte så många med i denna gruppen men säger ändå att alla som känner för att följa med till Tropic Stallet utanför Hässleholm Lörd. den 13/9-08 (eftermiddag) är välkomna att kontakta mig :).

Man behöver INTE vara medlem i NVSA.
#4 - 9 september 2008 20:43
Lite uppdateringar!

Den 13/9 kl. 10.00 träffas vi på Tyringe Djurfoders parkering som ligger intill Förmedlingscentralen i Tyringe. Eftersom Tyringe Djurfoder nyligen öppnat en akvarieavdelning börjar vi med att ta en titt in där först.
Efter det åker vi till Stoby akvarieaffär och till sist Tropic Stallet i Tyringe.

Är ni intresserade av att hänga på är det bara att anmäla er i nvsa-tråden eller på NVSA:s hemsida och man måste inte vara medlem i NVSA.

Ses! ;)
#5 - 21 september 2008 17:48
Nu kommer det i alla fall en glad amatör och ansluter sig till denna grupp
#6 - 29 oktober 2008 16:46
Hejsan! Bor i Nordvästra skåne och hoppas på att få bli medlem här :-). Vad är NVSA och hur blir man medlem där?
#7 - 30 oktober 2008 11:01
Var i NV skåne bor alla?
#8 - 30 oktober 2008 18:25
Hej sundancer :)

Du är varmt välkommen att bli medlem i vår lilla förening. Vi är inte så många men hoppas såklart på fler medlemmar ;)
Vi möts i Åstorp en gång/mån och därimellan försöker vi hitta på lite olika saker somm faller oss på. Kan vara att köra och titta i butiker, "loppa" (håva upp mat till fiskarna i någon damm) eller som det nu närmar sig jul träffas för att äta lite julmat :)

Titta gärna in på vår hemsida www.nvsa.eu för mer info. Ännu mer info hittar du inne i vårt forum. Eller såklart kan du fråga mig om det är något du undrar över. Hoppas denna förening är nåt för dig för det behövs lite friskt blod och nya idéer :p

Mvh. Nina :)
#9 - 31 mars 2010 22:48
Tjena, tänkte bara fråga om det är okej att jag går med i denna grupp egentligen. Jag bor ju i Halmstad.. Men det är ju inte så himla långt och den enda grupp som finns i halland är ju Hallandsakviristerna och jag vet inte om jag har fått något riktigt roligt intryck där. //Kristoffer
#10 - 21 juni 2010 15:59
Såg att jag var medlem här... så får man väl skriva: Hej ! :)
#11 - 21 juni 2010 16:04
Självklart är du välkommen Kristoffer !
Spelar ingen roll om man bor i landets andra ände... man är välkommen ändå...
Och på våra utflykter... ibland till odlare osv... så dyker det upp akvarievänner från andra orter och föreningar...
Dock måste man ibland anmäla sig nån vecka innan besöket av lite olika anledningar... (på NVSA´s forum) www.nvsa.eu
Men trevligt har vi och det är ett glatt gäng här... :)
#12 - 6 augusti 2010 21:12
Koffe: Du är så varmt välkommen :)
I vår grupp har man så roligt som man själv gör det ;) Om du är intresserad av föreningslivet så har vi en liten förening. Hör bara av dig om du är nyfiken eller gå in på vår hemsida eller besök vårt forum på nvsa.eu
NVSA23: Hej Frank :D
#13 - 5 september 2010 19:27
Tack för det fina välkomnandet :) jag har varit lite oaktiv här på zoopet nu ett tag så det är därför jag inte har svarat så snabbt :$. Jag undrar förresten om det är någon som är intresserad av
[COLOR=black][B]Tanganyikacilider här på forumet, Har ett par Julidochromis som ynglar av sig som bara den! så om någon är intresserad av att snacka lite allmänt om dom så skulle det vara roligt :)
[/COLOR][/B]
#14 - 3 oktober 2010 18:50
Är inte heller så aktiv här längre tyvärr... Som du märker [:o]
På vårt forum kan du annonsera dina jullar gratis ;) http://nvsa.egensajt.se/forum/index.php
#15 - 6 februari 2011 21:25
Halloj! Är ny här på Zoopet, såg denna grupp och tänkte att det passar nog mig som är Perstorp bo! :D

Annons