akvarieshopen.com

#1 - 29 maj 2008 09:57
Är det någon som nån gång handlat i från http://www.akvarieshopen.com?

Jag funderar på att beställa mina Fluval 4 Plus pumpar därifrån.

Mvh Emil
#2 - 29 maj 2008 10:45
jag har handlat, snabb och bra service.

men sedan hör man andra som har haft problem.

är väl så med internetbutiker.
det kan gå bra, kan oxå gå åt h-e.

ligger inte pwss.se nära göteborg....??...
#3 - 29 maj 2008 11:17
köpte en co2 rektor nu i veckan. Dom är snabba på att svara på mail, vilket känns seriöst.
Reaktorn är påväg nu så leveranstiden på de saker dom har hemma är mycket bra.

Har inget att klaga på.
#4 - 29 maj 2008 11:17
Har de en butik i göteborg med samma priser som de har på hemsidan? isåfall är det självklart jag åker dit isf.
Bilagor:
#5 - 29 maj 2008 14:16
Kensa skrev:
jag har handlat, snabb och bra service.

men sedan hör man andra som har haft problem.

är väl så med internetbutiker.

det kan gå bra, kan oxå gå åt h-e.

ligger inte pwss.se nära göteborg....??...

pwss.se ligger i Vingåker typ 5-7 mil från Örebro, inte sååå nära Gbg :p men visst allt är ju relativt.....
#6 - 29 maj 2008 15:37
Har handlat många gånger från akvarieshopen.
En helt underbar sida med mycket snabb leverand och service. :)
Maffia666
#7 - 29 maj 2008 17:15
Beställde där ifrån en söndag hade prylarna på tisdagen!! Snabb service:D.
#8 - 14 augusti 2009 20:37
Köpte mitt am top 3338 därifrån. Beställde den 7 augusti och idag den 14 aug hämtade jag den.
Det är väl bra service ändå?

Tycker jag iallafall.
#9 - 17 augusti 2009 04:24
Bara för att dra ner dem i skiten så säger jag att jag beställde en btn-bakgrund den 22 Juni och har inte fått den än.
#10 - 17 augusti 2009 06:52
Betalade du i förskott eller faktura?

Jag betalade faktura. Vill inte pröjsa innan jag fått varan. Och det kanske motiverar dom att lägga på ett kol?
#11 - 17 augusti 2009 13:12
Betalade du i förskott eller faktura?

Jag betalade faktura. Vill inte pröjsa innan jag fått varan. Och det kanske motiverar dom att lägga på ett kol?

Förskottsbetalning här :S Men fick den idag (på lördag hade jag väntat exakt 2 månader). Detta verkar dock vara ett unikt fall. I stort sett alla som har handlat där innan nämner god service osv. Under min väntan på att få det jag har betalat för så är det jag som fått jaga dem och knappt fått svar.
#12 - 18 augusti 2009 08:23
coraxvtl skrev:
Förskottsbetalning här :S Men fick den idag (på lördag hade jag väntat exakt 2 månader). Detta verkar dock vara ett unikt fall. I stort sett alla som har handlat där innan nämner god service osv. Under min väntan på att få det jag har betalat för så är det jag som fått jaga dem och knappt fått svar.

Tråkigt när det blir så. Du kan ju nämna för dom att du hänger på forumen på nätet så kanske dom rappar på.
#13 - 18 augusti 2009 12:36
Jag beställde ett Fluval 3+ för 3 veckor sen, kom efter 10 dagar.Tror nog att det kommer ta mer eller mindre tid för dig.
#14 - 18 augusti 2009 16:58
Jag gjorde en beställning från ovanstående ställe den 13 maj och har fortfarande inte fått något. Jag skickade ett mail efter en månad och fick till svar att de skulle kolla upp och höra av sig nästa dag. De har hittills inte hört av sig heller....
:(
#15 - 30 augusti 2009 19:46
Jenny054 skrev:
Har handlat många gånger från akvarieshopen.

En helt underbar sida med mycket snabb leverand och service. :)

Hoppas deras sevice är bättre än hemsidan för den var ju usel.

Annons