Hej jag vet inte vart du bor men bor du i sthlm skulle jag rekomendera denna affär.
http://www.globefish.nu/
Köpte ett 60l med väld ruta, ljusramp, pump och doppvärmare för 800kr.
Mvh
Rickard
Prova att prata med en glasmästare då kan man få bra pris, tänker göra det själv när det blir dags för ett nytt akvarium.
Mvh
Rickard
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=59101
hej
får försöka sälja mina först, har typ 6st i mitt rum.
sen så kanske ja köper 500-800 L.
men tack för infot ändå kanske går till glasmästaren och frågar hur mycket det kostar.
Funderar på att köpa ett Juwel akvarium Rio 300L. Bästa priset jag har hittat i Göteborgstrakten är 4595 hos Herkules på hisingen inkl bänk, pump & värmare. Är detta prisvärt? Har hört att medföljande pump inte är världens bästa...
Jag kanske är blind idag, men var hittar man de billiga akvarierna på den sidan? Såg ett Alu-ram akvarium på 105 liter för 1100:-, jämfört med vad jag betalade i butik för ett likadant 595:- så tycker jag det var hutlöst dyrt...
"Är oxå på G att köpa ett Juwel akvarie. I mitt fall blir det troligen ett Rio 240. Är också väldigt intresserad av synpunkter på pumpen."
Vet inte om du bor i närheten av GBG men det billigaste Rio 240 jag hittat i Göteborg är 3.725 på hisingens zoo-marknad. Är det någon som vet om det lönar sig att importera ett akvarium från exempelvis Tyskland? Finns det någon bra Internetsida i sådana fall där man kan göra beställningar?
HALLÅ!!! han e från borås, inte från de ställena där ni babblar om... ja vette fanken vart du kan få begagnade akvarium i borås men d finns ju en affär som heter typ... amazonia eller nåt.. vet inte va stället heter där det ligger du vet kanske.. hejdå
Varför ska märket vara så viktigt!!!
Jag tycker vanliga svartsilikon helglasakvarier eller aluminiumram akvarier är snyggast...det är väl ändå det som är i som räknas?
jag gich in på petxtra.com men jag hittar inte nån akvarium.
jag vill gärna beställa nån akvarium på 1400l. so hittar jag inte nån akvarium alls var har du set den någonstans?
Mvh
Modi