eftersom det ligger i "bromma" så hoppade jag av tunnelbanan på brommaplan, där sprang jag runt som en yr höna och letade efter lövåsvägen, men insåg efter att jag kollat på en karta att den ligger i närheten av storamossen. jaha, tillbaka till tunnelbanan igen. åker till stora mossen hoppar av, och går inte mot gymnasiet, utan mot motorvägen, där spelar jag en ännu yrare höna och framstår som en fullständig idiot, med tanke på att jag orsakade ett mer eller mindre trafik kaos när gröna gubben plötsligt börjar blinka, och då är jag mitt i vägen, och eftersom det låter så himla mycket och att jag hade solen i ögonen så varken såg jag eller hörde att "tiden" tagit slut, så där står jag mitt i vägen med en massa sura, förbannade bilister tutandes på mig. sen den dagen har jag inte vågat ta mig till lövåsvägen, utan kommer att förbli i mitt lilla nälsta, men om det finns någon som kan ge mig ett bra färdsätt från vällingby till akvarielagret, så hit me! jag är öppen för förslag, gärna sånna där jag slipper springa över en massa gator och riskera att få en massa sura (dom kan inte vara någonting annat) sthlm:are (ok, de finns ganska många undantag, men lärare för mellanstadie elever är INGET undantag!)