Akvariehimlen i Växjö

#1 - 24 oktober 2008 21:08
Tror butiken heter så? Någon som vet om dom har öppet Lördagar??
#2 - 24 oktober 2008 22:16
känner jag inte till! nån ny isåfall men det finns förståss åtminstone 5 st vad jag vet. akvarielagret (tror den är omdöpt till det efter håvmästarn) är öppen lörd, ligger på smedjegatan. tassar & morrhår åxo öppen på verkstadsgatan, säkert övriga åxo men jag tycker nämnda är bäst. ska själv dit imon till bägge,/maria
#3 - 24 oktober 2008 22:19
Tack för infon..Det ligger vid friskis och svettis..Borde heta fiskis och växtis..;) Kul att det är öppet..Tassar och morrhår..Har de mkt? Malawi/Tanganyika?

doppingen skrev:
känner jag inte till! nån ny isåfall men det finns förståss åtminstone 5 st vad jag vet. akvarielagret (tror den är omdöpt till det efter håvmästarn) är öppen lörd, ligger på smedjegatan. tassar & morrhår åxo öppen på verkstadsgatan, säkert övriga åxo men jag tycker nämnda är bäst. ska själv dit imon till bägge,/maria
#4 - 24 oktober 2008 22:25
ja det ligger i källaren i friskis-å svettis huset. då tänker vi på samma. är lite osäker på vad det heter nu. ja tassar & morrhår är helt ombyggt kanonläcker butik, väl värt ett besök, jättekul å vacker miljö. rekommenderas varmt, berätta gärna sen vad du tyckte om dom om du åker till växjö. besök bägge om du hinner/maria
Bilagor:
#5 - 24 oktober 2008 22:34
hej igen, vet faktiskt inte hur mycket de har av just det du nämnde men tycker de borde ha det, du får se
#6 - 25 oktober 2008 06:41
Nya akvarieavdelningen på tassar & morrhår är väldigt fin, väl värt ett besök. Men ska du ha Malawi/Tanganyika hittar du ett större utbud hos akvarielagret.
#7 - 25 oktober 2008 12:56
var visst döpt till akvarielandet såg jag idag(smedjegatan) ej akvarielagret
#8 - 25 oktober 2008 20:06
Var en trevlig tur till Växjö idag..Lyckades även hitta till tassar... :) Mkt. fin butik...
doppingen skrev:
var visst döpt till akvarielandet såg jag idag(smedjegatan) ej akvarielagret

Annons