Kjell Fohrman skrev:Akvariefiskar är efter hund och katt de populäraste husdjuren http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,993646,00.html
Antalet djur borde nästan katterna vinna över fiskarna också:)Tenkare skrev:konstigt att vi inte låg först, men kanske till mängden husdjur över lag så leder akvaristerna?
Och jag prickar in plats 3, 4, och 5
Tror nästan att min granne har mer katter än dina Endlers:Derikthur skrev:Så är det nog - om jag nu räknat mina Endlers korrekt.
:D
Springer gör jag:D Med en hink vatten men vad hjälper dem är som dina Endlers dem kommer ändå:Derikthur skrev:Då är det nog bäst att du springer...
Och detta även om jag nu även matar med mina Endlers ...
Tenkare skrev:konstigt att vi inte låg först, men kanske till mängden husdjur över lag så leder akvaristerna?
1 Katt: 724600
2 Hund: 552100
3 Akvariefisk: 173043
Maria - Sjöjungfru skrev:[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Min tanke oxå! :)[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Skulle tippa på att Katt=antalet katter och Akvariefisk=Antalet akvarier. Eller??[/COLOR][/FONT]
morrhoppa skrev:På zoonen.com var det någon som kom på den briljanta iden att det borde finnas ett TV program om akvarier :D
Jag har skrivit in till svt och frågat om de kan fixa ett åt oss, det kanske är bra om flera gör det :)
[email]kontakt@svt.se[/email] är adressen :)