Norvästra Skånes Akvarister håller akvarieauktion i Åstorp den 10/12.
Tid: Inlämning från 15.00, auktionen startar 16:30
Plats: ABF lokaler i Åstorp (Reservlokaler finns i närheten om intresset blir stort).
Pheter skrev:Hur går det till på en akvarieauktion? Om man ska sälja fiskar - kan man ta med dem i påsar?
Det vet man aldrig på en auktion, det beror på vad som kommer att lämnas in till försäljning. NVSA är en relativt nystartad förening med ganska få medlemmar än så längre. Därför kan utbudet påverkas till stor del av om det kommer många som inte är medlemmar.starman_ skrev:Vad blir det för nått att bjuda på i åstorp då?
starman_ skrev:Hej Spazm! tänk om jag vill komma med mina L46 och sälja dem där då? Ja det blev lite för mycket ancictrus i göteborg. Dom blev billiga på slutet.
spazm skrev:Haha, jo, kom du med din l46.. Skulle vara trevligt! Men tror inte det är så stor risk! Har en känsla av att de som sitter med L-046 gärna håller rätt så hårt i dem.. Eller?
Jens
starman_ skrev:Hej Spazm! tänk om jag vill komma med mina L46 och sälja dem där då? Ja det blev lite för mycket ancictrus i göteborg. Dom blev billiga på slutet.
Tenkare skrev:Ingen barnvakt, ingen auktion :(
starman_ skrev:Presis hemkommen ifrån auktionen. Växterna var populära att bjuda på som vanligt. Ett akvarium på 160l med btn moduler. alu ställning mm gick för ett billigt pris 350kr.