härreminge...
skrymmande? inte direkt bara knöckla till skiten som rymms dom stackars små plastbitarna och den reflektorn i en liten plastkasse från systemet.
kan bara beklaga om du tyckte det var jobbigt,
mig veterligen så betalade vi inträde för att vara i lokalen (vi som inte är Gcg medlemmar), men fine., nästa auktion så tar jag inte med mig nått gods, så missar Gcg ca 500:- i provision från mig.
och till det positiva då så går det ju mkt fortare på auktionen när ni inte behöver köpa växter!
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]1. Det fanns ingen plastkasse från systemet![/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid][/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]2. Nä, det var inte jobbigt, men lite störande att man bara tar för givet att saker man inte vill ha "försvinner".[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]3. Jo, du betalade väl 20 kronor för dig och 20 kronor för Marie? Om GCG tjänade 500 kronor så tjänade väl du en slant oxå? :confused: SÅ stött behöver du ju inte bli??? Får man inte lov att efterfråga vanligt folkvett? Tar man med sig saker kan man ju ta med dem hem igen??? Tycker du det är så jobbigt att man tar ansvar för sina saker???[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]4. Många tycker säkert det går fortare många tycker säkert det är beklagligt om du inte kommer så sluta hota med att utebli ;) !! Jag visste inte att ALLT det överblivna var från dig! Då hade jag skickat dig ett pm istället! Det glasfria akvariet visste jag ju att det kom från dig, det såg jag ju när jag höll upp dörren för dig när du var på väg in![/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]5. Jag är medlem i GCG men inte mer aktiv än så så GCG skall absolut INTE förknippas med vad JAG tycker!![/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]Jag hade tillåtelse att få vara i lokalen tom klockan 17.00 så det var ju lite besvärande att det tog så lång tid. När alla besökare hade gått var det ju inte klart. Det är ju mycket mer efterarbete än att bara ta med kvarglömda saker![/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]Låt nu inte mitt surgnäll dra uppmärksamheten ifrån allt det positiva från gårdagen. Det var en jättebra auktion med jätte mycket trevliga människor! Jag är trött, har jobbat MÅÅÅÅNGA timmar och uttrycker mig kanske plumpt. Jag ber om ursäkt om du tar åt dig så vansinnigt. Jag bara talar för egen del, jag hade tagit med mig osålt gods hem igen.[/COLOR][/FONT]