Akvarieaffärer i Norrköping

#1 - 10 november 2007 12:48
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Japp, då var man nyinflyttad i Norrköping. [/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Undrar nu vad det finns för utbud av [/SIZE][/FONT][COLOR=black][FONT=Verdana]akvarieaffärer i norrköping?[/FONT][/COLOR]
#2 - 10 november 2007 20:22
Akvarievalvet och aquarium africa är bäst.
Två riktiga akvarister.
http://www.akvarievalvet.space2u.com/index1280.htm
http://www.aquariumafrica.se/
#3 - 10 november 2007 22:44
Hur är det med Africa?

När jag var där före sommaren så var det inte särskilt fräscht, så att säga. När jag skulle besöka dem senare så stod det en lapp på dörren om stängt tills vidare och utförsäljning någon dag. Jag tydde detta som avveckling nästa.

Är det igång igen eller?

Undrar en från Linköping?
#4 - 11 november 2007 10:02
Ok!
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Får ta mig en akvarium dag, och besöka dessa butiker.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Finns det några fler butiker?[/SIZE][/FONT]
#5 - 11 november 2007 18:00
"bump"
#6 - 11 november 2007 22:30
Plupp skrev:
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Japp, då var man nyinflyttad i Norrköping. [/SIZE][/FONT]

[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Undrar nu vad det finns för utbud av [/SIZE][/FONT][COLOR=black][FONT=Verdana]akvarieaffärer i norrköping?[/FONT][/COLOR]

Välkommen till Norrköping! Är själv relativt nyinflyttad i stan, så kan inte stan jättebra. Men zooaffärerna har jag skaffat mig koll på;) Jag tycker helt klart Norrköpings akvarier på Butgatan 11 är absolut den bästa affären. De kanske inte har världens bästa/största utbud men är väldigt serviceinriktade och kunniga, speciellt ägaren Tonny Nilsson. Övriga affärer i stan har jag inte speciellt mycket tycke för. Arken i Hageby är rätt ok, annars tycker jag att Djurmagasinet och Akvarievalvet är rent av otrevliga..

Lycka till!
#7 - 12 november 2007 08:43
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Tackar![/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Då finns det 5st butiker i stan. :)[/SIZE][/FONT]
[LIST]
[*][FONT=Verdana]Norrköpings akvarier på Butgatan 11[/FONT]
[*][COLOR=black][FONT=Verdana]Arken i Hageby[/FONT][/COLOR]
[*][COLOR=black][FONT=Verdana]Djurmagasinet[/FONT][/COLOR]
[*][COLOR=black][FONT=Verdana]Akvarievalvet[/FONT][/COLOR]
[*][COLOR=black][FONT=Verdana]Africa?[/FONT][/COLOR][/LIST]
#8 - 13 november 2007 13:24
Japp!