Rekomenderar Akvariekällaren. Det är "min affär" och jag trivs att handla där. Tycker han har bra priser på framf. akvarier och andra materiella ting. Även priser på fiskar/malar är ok. Man kan hitta mycket smått och gått om man "rotar" lite nogrannare i akvarierna eller frågar om han har nått. Dessutom kan han försöka få hem något man kanske är ute efter.
//Camilla
Jo bra priser kan ju bero på att det är aquael som säljs där och det märket är mycket billigt att köpa in och billigt att sälja..men kvaliten är kanske inte den bästa.
Jag gjorde det felet att jag köpte aquael när jag kom hem hällde i vatten så kom det en liten vatten stråle från sidan på akvariet, men det kunde jag laga själv.
En dag senare gick doppvärmaren sönder.
En vecka senare gick pumpen sönder, medans jag var borta och vattnet i akvariet stod stilla i 4 dagar.
När jag kom hem slängde jag ut aquael akvariet av ren ilska, och gick till en annan affär och köpte endast kvalitet saker till lite dyare peng men det håller än idag 2 år senare...
Så vill man inte köpa nya aquael grejor då och då gå då och köp lite dyarare på en gång, men det lönar sig.
har ingen bra erfarenhet av det märket men det kan säkert finnas dom som får det att fungera med.