hej, Jag ska få ett akvarie med formen av en oktagon. Nån som vet någon för/nackdel med dom?. Något speciellt man skall tänka på? Dom är ju ganska snygga iaf, det vet ja :D
En cylinder som är åttakantig :) Alltså som en fyrkant men som har åtta hörn. jag har för mig att jag sätt en hel del leasingakvarium med den formen, riktigt vackra tycker jag:D
nej inte ännu, ska hämta det hos en polare, dom ville inte ha det längre så jag skulle få det :D Det priset går ju inte att pruta på i alla fall:D haha! Men när jag fått hem det, om det är 100% kan jag försöka få upp en bild
Vet inte med säkerhet :confused: men det ska tydligen vara "ganska stort" det vill säga allt mellan 1 liter och 1000 liter, haha Kanske ska hämta det i helgen, det har stått ute under vintern, så jag hoppas att det är helt
Fan! Skiten var spräck i botten, så att ha fiskar i det blir de inga av, funderar därmot om man ska ha någonting annat i det, dom är ju så jäkla fina!!! Ska ta en vända förbi djuraffären och se vad man hittar