Akuthjälp! Loggas ut automatisk.

#1 - 12 december 2004 15:30
<font face="Comic Sans MS">Jag har haft detta problem nu länge och vill att det ska fixas och att ni självklart måste hjälpa mig.

Jo, det är så att när jag skriver mitt användarnamn och lösenord här på zoopet så står det att jag är inloggad. Sedan när sidan uppdateras igen loggas jag automatisk ut och detta har hänt många gånger.

Vad kan det bero på och vad göra!?
Tacksam för hjälp!</font id="Comic Sans MS">
#2 - 12 december 2004 15:41
Ingen som är alls snäll här som kan hjälpa?
#3 - 12 december 2004 15:42
Det beror på att du inte tillåter cookies på din dator låter det som. Slå på det i Internet Explorer så bör det fungera igen.
#4 - 12 december 2004 17:12
Hur gör jag då för att jag ska tillåta Coockies?
#5 - 12 december 2004 18:06
SNÄLLA AKUTHJÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!

Svara snabbt hur jag tillåtet Cookies på Internet SNÄLLA!!
#6 - 12 december 2004 18:15
det problemet har funnits länge på zoopet, att man hela tiden blir utloggad. De senaste 2 åren (= sedan jag blev medlem) har det varit så. jag måste gå in och ändra säkerhetsnivån på datorn till noll för att zoopets forum ska fungera. Och sedan justera tillbaks till högre säkerhet (för att inte få massa virus och annat). Gå in på verktyg och sedan internetalternativ och sedan sektretess och justera reglaget till noll säkerhet (om du har windows XP).
#7 - 12 december 2004 18:34
Tack för hjälpen! Det funkar.

Har en fråga till.. Varför kan man inte skriva kommentarer om fisken längre?
#8 - 12 december 2004 19:07
derför att dett hållar på att flyttas till zoopet plus
#9 - 12 december 2004 19:58
Vad dåligt då!
Kjell Fohrman
Administrator
#10 - 13 december 2004 09:05
Vad dåligt då!

Gnällspik, tre veckor utan att kunna skriva fiskkommentarer är väl inte mycket att gnälla om[;)].
#11 - 13 december 2004 09:50
Man kan också gå in på verktyg/internet-alternativ/sekretess och sedan knappen Platser och där lägga in www.zoopet.com att alltid använda cookies.
På det viset behöver du inte ändra säkerhetsinställningarna för hela datorn.

Annons