Nja då kommer jag nog hellre med dem Live och visar dem än att dra upp en bild här tyvärr....Dem ska tydligen vara lätta att dra upp precis som vanliga Guppy som macke var inne på,mer vet jag inte tyvärr...Kensa skrev:snabbt upp med några bilder innan guldkontot är nere.......
.
Du får gärna berätta mer kära Erik,om du vet mer det vill säga:)erikthur skrev:Wow - back to the 70-80-ies. Kallades då för gråguppies... Avis.
Vi får se vad vi kan fixa när det närmar sigKensa skrev:NIIIICE....!!!
letat ett bra tag efter dom där !!!!!!
exakt så såg mina första guppies ut 1977.
sedan fick syrran för sig att släppa ner en hane med stor vacker rumpa,,,sedan var det kört.
inte för att man begrep det då.
vill ha en kull .....i oktober...kan inte ta emot förrän då.....
.
Vanligt flingfodorKensa skrev:vad göder du dom med ?
/
DAHLBERG skrev:ska du inte gallra bort de med ormskinnsmönster? Låter som en liten korsning (?) :o
Patrik Steen skrev:Nu jäklar börjar dem små ploppa ut härligt!!känns lite som ett yngelsäkert innefilter skulle vara på plats haha eller något moddat filter skulle också funka,får se vad man kan hitta på
DAHLBERG skrev:ska du inte gallra bort de med ormskinnsmönster? Låter som en liten korsning (?) :o
Dem var väldigt svåra att få yngel på då pumpen tog dem flesta haha men nu sen en tid tillbaka är det fixat och småttingar kan beskådastummen skrev:I de flesta fall behövs inte det just till guppyyngel, de verkar lite smartare än t.ex. svärdbäraryngel, men är det en (väldigt) kraftig pump så kanske du behöver det ändå...? [COLOR=blue]Testa[/COLOR] utan att "modda" pumpen, hittar du yngel i den sedan så [COLOR=blue]vet[/COLOR] du att det behövs......[}:)]