Affär i Göteborg

#1 - 8 juni 2003 11:52
Hej, är det ngn som kan rekommendera en akvarieaffär i Göteborg? Jag har hittils gått till den på [:-20], men tycker det är en ganska dålig affär. Har tex köpt fiskar som dött inom två veckor...
mvh Lisa
#2 - 8 juni 2003 12:22
Kan tyvärr inte rekomendera någon affär i Göteborg. Jag tycker det är ganska dåligt att hänga ut en affär som du gör, det behöver ju inte bero på affären att de dog efter två veckor.
Kjell Fohrman
Administrator
#3 - 8 juni 2003 12:34
Jag plockade bort affärens namn ovan eftersom dödsfallen kan ha berott på många faktorer. Jag har själv bara varit inne i den affär du nämner en gång och då såg det i alla fall bra ut.
Däremot är det självklart fritt fram för alla att svara på frågan "är det ngn som kan rekommendera en akvarieaffär i Göteborg?".
Akvaristiska hälsningar
KJell
#4 - 8 juni 2003 16:03
ligger inte hecules zoo i gbg.... den ska ju tydligen vara väldigt bra
#5 - 8 juni 2003 16:07
Hercules ligger på avenyn har jag för mig. Har varit på Nols akvariehobby och där var det bra. Mycke fisk å växter, trevlig personal å bra priser! ... Hoppas inte det var denna äffar du gnäller över för då e det ett allvarligt problem - i ditt kar!
Kjell Fohrman
Administrator
#6 - 8 juni 2003 16:24
"Hercules ligger på avenyn"
Om Hercules ligger på avenyn vet jag inte, men Herkules Zoo ligger i alla fall på Herkulesgatan på Hisingen.
Om tre bra akvarieaffärer - Nols Akvariehobby (Nol), Ciklidhuset (Lerum) och Trop Akvariefiskimporten (Kaggeledstorget, Göteborg) hittar du info på NCS hemsida - http://www.ciklid.se/
Akvaristiska hälsningar
Kjell
PS: "Hoppas inte det var denna äffar du gnäller över" - Nej det var det inte.
#7 - 10 juni 2003 15:15
Om det bara hade varit dödsfallen som jag klagade över så hade det inte varit grundat, men det finns en hel radda andra saker som jag inte behöver nämna. Sedan menade jag att den var "dålig" på grund av litet sortiment. Förlåt om jag förnärmat någon, det var inte meningen alls.
Lisa

Annons