Tackar och bockar! :)
Håller med fullständigt vad gäller växterna, jobbar på att få en mer "igenvuxen" miljö. Funderar även på att kasta ner en rot av "sämre" kvalitét för att få lite färgat vatten. :confused:
Ja, 65cm högt är "vågor i håret" var gång man måste ner och göra något övergripande, har därför tillverkat ett verktyg som tillåter mig att rota runt med det mesta utan att ens doppa fingrarna.
Jag har också ganska tjockt med bottenmaterial, så den faktiska höjden i akvariet hamnar nog kring 50 cm.
Ang. invånarna; Nä, jag har inte tänkt till ordentligt (blev lite ivrig).[:o] Framöver (en flytt inom en överskådlig framtid) får karet ytterligare en ny inredning, och kanske bestämmer jag mig får att "go cichlid" då...sedan är jag ju inte envåldshärskare i mitt akvarium, sambon har fått följa med till diverse butiker (ibland) och då brukar det bli ett gäng fiskar hon tycker är "gulliga". :d
Ett rejält arbete du har gjort, det ska du ha all heder för:D
Dessutom var det en väldig fin presentation av projektet i ditt fotoalbum, med många texter både på vad du gjort och vilka invånare du har. Snyggt jobbat!
Att jag sedan tycker att du har för lite växter och att jag inte skulle ha samma invånare är ju min smak, vilket på intet sätt innebär att du har fel!
Återigen, proffsigt genomfört och presenterat[:-106]
Föresten, 65 högt, når du ner till botten utan cyklop?
Mina armar har problem att nå ned till bakkanten av ett 60 cm högt kar.