I måndags så smsade en annonsör till mig om ett akvarium jag var intresserad av att jag kunde få de gratis. och jag fick de av min pappa också så pappa o min bror fick åka dit sent på kvällen till midsommarafton. men de fick inte in akvariet i bilen så ja o pappa fick hämta de på morgonen midsommarafton. och nu står de i en kärra vi fick låna av några personer. Och nu till saken. Eftersom de e ganska så stort o tugnt så måste ja då ha frigolitbakrund. hur gör man en lättast. att få en snygg också. Svårt att veta va man vill ha för mönster. Sen är de att ja tänkt att ha Malawi i det. Saoulosi ska ja garanterat ha. Någon mer tips på arter? Något ja borde testa innan ja börjar med malawi? Helst någon som har yngelvård. Många som har det. Men som rekomunderas. Någon som har saoulosi? Hur är dem? Jag tycker de är väldigt fina i sin täckning. därför valde ja dem framför demasoni m.m. Annat att tänka på. Haft fiskar runt 8 år men ciklider ett per år. Och det är mitt första riktiga stora kar. Köpte ett 540 liter men min pappa tror de blir för svårt att få upp det och att de blir för tugnt för golvet.
// Felicia