Bjuder på en liten video :)
" target="_blank"> MyrasHusse skrev:är detta nästa steg när så kan du ha ditt 3500Liters till yngel ;)&feature=related" target="_blank">&feature=related
gonzo44 skrev:ska bli spännande att se hur det utvecklar sej denna gången.. ;)
bong skrev:Ja jag känner mig väldigt osäker på hur jag ska göra för det höll tätt en månad sist :p inte kul att ta ut 250kilo sand en gång till :(
Om jag väntar 5 veckor så borde det vara lugnt. Å andra sidan är det riktigt gjort denna gången så det borde hålla:d :d
Men orka vänta 5 veckor???

ettfettbranamn skrev:Alltid trevligt med uppdateringar från dig.. Ännu trevligare när besättningen tjockar på sig..
ettfettbranamn skrev:Dyrt glas men lätt värt det.. jag och bongen kommer upp och hilfe hilfe..
ettfettbranamn skrev:Hahaha.. börja spara? Du får sälja lite statshemligheter.. man får handla och ta konsekvenserna, stöttepelaren i mfk..
19mm x2m2 minst..
ettfettbranamn skrev:Det kan nog stämma.. letade på 19mm.. hittade asbra pris om du köper 25 ton..
Kan kolla med den store mannen..
ettfettbranamn skrev:Synd att det inte finns något hos dig värt att frakta då ;) snö och älg kanske..
ettfettbranamn skrev:Och med haparandabor menar du thaifruar, med polarkakor menar du hockeypuckar och mdd mygg menar du de där blodsugande sparvarna som ersätter insekterna vi svenskar känner som mygg efter sundsvall..