:) :confused: Ska jag hälla i beredningsmedel och (biotopol) samt nyttobaktarier (Stress zyme) som vanligt fast jag nu ska till och medicinera mot bakterier och parasiter?
Eller ska endast medicinen vara i vattnet?
mvh
Vad är det för medicin du skall ha i är det en bakteriedödande medicin typ aquafuran så tar den död på bakterierna i ditt filter och då behöver du tillsätta efter cirka 5 dar bakterier på flaska. Finns i alla akvarieaffärer. Jag brukar alltid efter avslutad medicinering tillsätta bactopur.Healena skrev:- Bara medicin i .
matzen skrev:Vad är det för medicin du skall ha i är det en bakteriedödande medicin typ aquafuran så tar den död på bakterierna i ditt filter och då behöver du tillsätta efter cirka 5 dar bakterier på flaska. Finns i alla akvarieaffärer. Jag brukar alltid efter avslutad medicinering tillsätta bactopur.
matzen skrev:Vad är det för medicin du skall ha i är det en bakteriedödande medicin typ aquafuran så tar den död på bakterierna i ditt filter och då behöver du tillsätta efter cirka 5 dar bakterier på flaska. Finns i alla akvarieaffärer. Jag brukar alltid efter avslutad medicinering tillsätta bactopur.