För den som inte vet så ska jag göra om min 310 l balja till helgen/nästa vecka! :)
Har köpt nya mangroverötter (http://www.zoopet.com/forum/attachment.php?attachmentid=3357&d=1152134172[COLOR=black]) som[/COLOR] ligger i blöt, och torv som ska vara under sanden likaså! :)
Igår kom också växterna som MagicFingers skickat till mig! (Tack så mycket!! :)) Det var 2 krukor med brasilianska svärdsplantor (Lilaeopsis brasiliensis), 2 stora, rödaktiga Echinodorus SP och 4 Echinodorus ozelot red (2 små, en stor & 1 mellan). Perfekt! :)
Idag fick jag också veta att bakgrunden jag beställt (btn rocky) hade kommit! Se den åker jag och hämtar till helgen, när familjen kommer hem med bilen :) Jag hoppas verkligen att sanden (råda) också kommit..
Så nu väntar jag bara på raster och silikon, sedan har jag allt jag behöver inför renoveringen! :)
Kör förmodligen igång med projektet till helgen, och jag lovar att det blir bilder! Blir inga på förberedelserna i veckan, dock.. familjen tog med sig varenda kamera vi hade i huset till Åre! Men bilder på rötter i blöt är kanske inte alltför intressant heller ;)
Jaja, nu ska jag ut i det vackra vädret och läsa en bok! Tjing!