Nu jävlar tar det sig! Mycket tjusigt Toreador. XD Gör mig sugen på att bege mig in till staden och handla sten.
Max: Berömmet bjussar vi på efter ett par fredagscocktails. *ler*
Jo, jag vet hur det är på fredagarna... men jag bugar djupt!:)
Torreador! Nu så, börjar det likna nåt - men tillåter du att jag "petar" lite i din inredning? Om inte, så säger du bara barskt till, och skickar in mig under den gråsten jag oftast ligger under!
Nu har du änna fått till ett vänsterhörn som känns som ett ett härligt "malawiträsk" - i återstående del av akvariet har du två dominerande stenar som liksom står för sig själva och (som det ser ut) egentligen inte fyller någon större funktion - förutom att du antagligen tycker att dessa stenar är tjusiga och att du vill ha dom där...
Kolla var och hur dina malawis simmar, kolla var de helst uppehåller sig - jag skulle gissa på att de väldigt gärna simmar omkring i det vänstra hörnet. Ett tips är att fortsätta bygga som du gjort i vänsterhörnet och faktiskt plocka ur de större stenar du har i mitten och till höger...
Detta gör ont och brukar kallas för; "kill your darlings" och betyder på ren svenska; ta bort dina favoriter - och bygg naturligt.
Återigen (och detta brukar jag vara noga med att understryka), är du hyfsat färdig med din inredning (so far) så skall du behålla den som den är och titta, njuta och kontemplera. Det viktigaste är att du är nöjd och känner dig tillfreds - fiskarna bryr sig inte speciellt - men, blir mycket glada ju mer tillhåll, håligheter, skrevor och prång de får disponera!:)