240 liter äntligen klart :)

#1 - 22 juni 2008 12:59
Heej. För ca 1 månad sen köpte jag ett 240 liters akvarium och nu är det nästan färdigt :) Kommer lite bilder [COLOR=#0066cc]http://Simon--B.pixbox.se[/COLOR]

( Gör en ny tråd med bilderna för jag hittar inte den tråden där jag skulle lägga in bilderna egentligen)

Man ser inte så mycket fiskar men jag har
1 par palettciklider
1 par Eldbuk
1 par Skalarer
10 Minortestror

Vad tycker ni om akvariumet?

Mvh Simon
#2 - 22 juni 2008 13:59
Simon--B skrev:
Heej. För ca 1 månad sen köpte jag ett 240 liters akvarium och nu är det nästan färdigt :) Kommer lite bilder [COLOR=#0066cc]http://Simon--B.pixbox.se[/COLOR]

( Gör en ny tråd med bilderna för jag hittar inte den tråden där jag skulle lägga in bilderna egentligen)

Man ser inte så mycket fiskar men jag har

1 par palettciklider

1 par Eldbuk

1 par Skalarer

10 Minortestror

Vad tycker ni om akvariumet?

Mvh Simon

Trevligt kar, snygg sand!
Är den hämtad i naturen eller är det köbesand?
#3 - 22 juni 2008 14:47
Snyggt kar!:) Såg i en annan tråd att du har fått rom från paletterna, va kul! Lycka till!:)
#4 - 22 juni 2008 18:59
NIC skrev:
Trevligt kar, snygg sand!

Är den hämtad i naturen eller är det köbesand?

Tack. Jaaa sanden är fin tycker jag :) Jag har köpt den på bildtema för ca 50 kr för 25 kg mycket billigare än att köpa i djuräffären :)
#5 - 22 juni 2008 19:01
Passat skrev:
Snyggt kar!:) Såg i en annan tråd att du har fått rom från paletterna, va kul! Lycka till!:)

Jaa jag tror att dem har laggt ägg i en av kokosnötterna. Jag hoppas verkligen haha :) Mvh SImon
#6 - 22 juni 2008 19:07
Det ser väldigt hemtrevligt ut. :)
#7 - 22 juni 2008 19:32
Tetrax^ skrev:
Det ser väldigt hemtrevligt ut. :)

Ja, jag tycker det är mycket fint :) Och tack fresten :)
#8 - 23 juni 2008 22:41
Simon--B skrev:
Ja, jag tycker det är mycket fint :) Och tack fresten :)

Ja, verkligen.

Vad är det för storlek på sanden? Jag ska köpa ny sand till mitt kar och den du har ser väldigt fin ut. :)

Annons