215 personer online, klockan 23:20

#1 - 3 april 2005 21:18
Hmm vad är det med oss egentligen?

215 personer surfar på Zoopet klockan 23:20 en söndagskväll. I morgon ska väl dom flest upp och jobba eller gå i skola?

Får väl hoppas jag inte fastnar i nån tråd och lägger mig när väckarklockan ringer.... Hänt er någon gång?
#2 - 3 april 2005 21:20
För lite sci-fi på TV:n :)
#3 - 3 april 2005 21:25
[QUOTE=oveb]För lite sci-fi på TV:n :)[/QUOTE]

Hehe jo, kan ha nåt med saken att göra... :P Senast jag såg en sci-fi film på tv var nog 2 år sen.... :S
#4 - 3 april 2005 21:27
Jo, hade man haft UPN så skulle zoopet kunna lägga ner och man skulle inte märka det :)
#5 - 3 april 2005 21:29
[QUOTE=oveb]Jo, hade man haft UPN så skulle zoopet kunna lägga ner och man skulle inte märka det :)[/QUOTE]

:)

Hmm.... konstigt att det är över 200 människor online men det bara är du, jag och tant nancy som skriver? :P
#6 - 3 april 2005 21:31
Som sagt ingen sci-fi... men nu börjar 2 avsnitt av "Lost" på 4+ snart :)
#7 - 3 april 2005 21:32
För mig börjar nog ett par avsnitt av "Drömma sött, sova gött och vakna irriterad och sätt sig i bilen trött som en apa med syrebrist".... eller nåt åt det hållet ;)
#8 - 3 april 2005 21:47
[QUOTE=Multie]För mig börjar nog ett par avsnitt av "Drömma sött, sova gött och vakna irriterad och sätt sig i bilen trött som en apa med syrebrist".... eller nåt åt det hållet ;)[/QUOTE]

Låter som mina mornar när det är dags för jobbet. Men, lite skön musik i bilen och en kopp kaffe när man kommer fram så blir det bra igen :D
#9 - 3 april 2005 21:58
[QUOTE=Gimbo][QUOTE=Multie]För mig börjar nog ett par avsnitt av "Drömma sött, sova gött och vakna irriterad och sätt sig i bilen trött som en apa med syrebrist".... eller nåt åt det hållet ;)[/QUOTE]

Låter som mina mornar när det är dags för jobbet. Men, lite skön musik i bilen och en kopp kaffe när man kommer fram så blir det bra igen :D[/QUOTE]

Jo, jag har sånna arbetskamrater så att man faktiskt längtar lite till jobbet, fast jag skulle gärna jobbat från 12-14 men ändå fått fullt betalt... Får väl se om det händer i dagens avsnitt...
#10 - 4 april 2005 11:40
[QUOTE=Multie][QUOTE=Gimbo][QUOTE=Multie]För mig börjar nog ett par avsnitt av "Drömma sött, sova gött och vakna irriterad och sätt sig i bilen trött som en apa med syrebrist".... eller nåt åt det hållet ;)[/QUOTE]

Låter som mina mornar när det är dags för jobbet. Men, lite skön musik i bilen och en kopp kaffe när man kommer fram så blir det bra igen :D[/QUOTE]

Jo, jag har sånna arbetskamrater så att man faktiskt längtar lite till jobbet, fast jag skulle gärna jobbat från 12-14 men ändå fått fullt betalt... Får väl se om det händer i dagens avsnitt...[/QUOTE]

För att vara snäll skulle jag kunna sträcka mig till att jobba 9-13 :D Man får väl lägga fram det som förslag. :)
#11 - 5 april 2005 23:16
[QUOTE=Gimbo][QUOTE=Multie][QUOTE=Gimbo][QUOTE=Multie]För mig börjar nog ett par avsnitt av "Drömma sött, sova gött och vakna irriterad och sätt sig i bilen trött som en apa med syrebrist".... eller nåt åt det hållet ;)[/QUOTE]

Jo, jag har sånna arbetskamrater så att man faktiskt längtar lite till jobbet, fast jag skulle gärna jobbat från 12-14 men ändå fått fullt betalt... Får väl se om det händer i dagens avsnitt...[/QUOTE]

För att vara snäll skulle jag kunna sträcka mig till att jobba 9-13 :D Man får väl lägga fram det som förslag. :)[/QUOTE]

Jo, ska fråga chefen i morgon och se vad han tycker...
#12 - 5 april 2005 23:31
[QUOTE=oveb]För lite sci-fi på TV:n :)[/QUOTE]

definitivt utan nån som helst tvekan :mad:
tycker det överlag är väldigt dåligt på tv.

har 12 kanaler och kan gå dagar mellan gångerna tv'n är igång.

själv brukar jag lägga mej runt 03.00.
är och förblir nattmänniska
#13 - 6 april 2005 00:06
[QUOTE=Raven][QUOTE=oveb]För lite sci-fi på TV:n :)[/QUOTE]

definitivt utan nån som helst tvekan :mad:
tycker det överlag är väldigt dåligt på tv.

har 12 kanaler och kan gå dagar mellan gångerna tv'n är igång.

själv brukar jag lägga mej runt 03.00.
är och förblir nattmänniska[/QUOTE]

Köpte mig en projektor för 20 000 för jag skulle kolla på film mycket hade jag tänkt.... men så skulle jag börja renovera och nu har den legat nerpackad, i princip oanvänd sen oktober tror jag.... Har ju inte funnits nåt o titta på, och de som är någorlunda okej duger gamla 29 tummaren till, även fastän det är 2 stora fläckar på den :S Hata habegär....

Nattmänniska är kul o va.... fram tills nästa dag..... märkt av det många många gånger...
#14 - 6 april 2005 01:51
ja har inte det problemet som många nattmänniskor har.
kan sova dygnet runt om det är så om bara grannen ovanför kunde sluta spela musik i tid och otid

Annons