gosgatta du har nog en mycket bättre kamera än jag.. jag kan kan knappt ställa in iso... vilket jag tror du hade ganska hög på den där bilden... har jag fel?
mm.. det var ganska lustigt... stackars gamle bengt.. han är äldre än mig.. coh jag tror att en av hajarna har bitit honom
den är tagen med auto inställning och den valde ISO 100.
Men har en sony dsc-717 så den har bra optik och deras saltkar på aquaria har ju bra mmd ljus så blir rätt lätt då, sen är det ju alltid tacksamt med en fisk som ligger still och posar på en sten =)
jo.. det förstås.. jag tog faktiskt en bild på samma fisk.. samma sten.. men den blev suddig... min kamera är i sämsta laget.. har en som är bättre men mamma påstår att hon inte rört sladden... *själv har jag alltid ena änden av sladden i datan.. vem annars kan det vara*
jag har tagit massor med snygga bilder från aqaria.finast är pyjamasfiskarna och gulgiruren.men den rutiga fisken blev suddig.kolla in min zoon där heter jag frida90.
Vad roligt, jag var där i torsdags och fotade samma fisk! Här kommer mitt bidrag. Är lite krasslig så jag har bara orkat fixa två bilder. http://home.swipnet.se/mullenu/aquaria.htm