[quote=dave_3000]Jag tycker jag håller ganska god ton mot er med tanke på vad ni gjorde
men så kommer ju folk som är äldre som ska visa mer mognad(glenn) men som tyvär ej gör det :([/quote]
Ja här på zoopet håller du väl god ton men i övrigt så går det bra att skrika ut att man hatar den och dom? Känns som en aning dubbelmoral från din sida och jag räds inte att skriva i den gär tråden om vad jag tycker om dig. Men från och med nu så skall jag försöka att inte kommentera dig i den här tråden och detta för att jag respekterar dom andra som spelar travian här på zoopet, och jag vill inte förstöra tråden helt och hållet heller. Om du nu vill kommentera det här inlägget från mig så skriv ett pm till mig och visa att du också kan låta folk slippa vårat tjaffs.
[quote=neon_kimpan]jag tycker du Glenn är lite väl hård o sur ;)
//kim[/quote]
Ja, jag blir långsint då folk snackar massa med skit. Hårt mot hårt så enkelt är det.
[quote=miiaoo]A, men skärp er!!
Hur kul är det att diskutera spelet om ni bara ska bråka hela tiden!!
Kan ni inte skriva om nåt som ni inte är ovänner om.. ??![/quote]
Sorry miiaoo, vill inte förstöra för er andra men har svårt att vara tyst av mig. Men skall försöka att iaf inte ventilera mina känslor här inne i tråden hur som helst och tror inte jag kommer skriva så mycket mer här tyvärr.