Arrogant var nytt men visst kan texten uppfattas så om man inte är väldigt tydlig och smiskar ut smileys lite överallt. Eller varför inte skriva som om det var en novell? Ex.

"Joacim vandrar fram till Jacksson, klappar honom på huvudet och utbrister medlidsamt: "Ujujuj... sårad ända in i själen?" varpå han kliar Jacksson lite bakom örat, skakar på huvudet och drar en djup suck. I detta ögonblick träder en poliskonstapel av årgång 42 fram ifrån trådens kärna, viftar med sin handskbeklädda hand upprepandes samma mantra om och om igen. "Move on, there's nothing more to see here" samtidigt som han nickar förmanande åt de inblandade i tråden. Joacim tar ett par steg bort från konstapeln, funderar en stund och går sedan bort och sätter sig på en parkbänk för att mata duvorna."

Det hade varit ett underhållande sätt att skriva iallafall :)

Hursomhelst så spelar min åsikt om hur en bra moderator skall vara ingen roll eftersom moderatorer är som de är. Jag anser mig själv vara en bra moderator trots att jag både har högt i tak men att jag inte tar diskussioner om eventuella raderingar i forumet utan via PM. Återingen så har användaren inga rättigheter utan får "gilla läget" eller välja ett annat läge att gilla.

/J

/J