jackson skrev:
Nej, men du har en gång svarat på frågan varför mitt inlägg raderats. och det räcker för mig.

Upprepa den kraftuttömningen en gång till och förklara varför HazelCR:s inlägg raderades, så är jag nöjd. Jag vill VETA vad det var som triggade dig att radera inläggen. Bland annat för att undvika att skriva inlägg som du senare tolkar som annons och raderar. Jag vill inte veta vad trollen tycker, eftersom de inte är intresserade av svaren.

Anledningen till att jag deletade var att det fanns flera klara annonser i några av inläggen.
Som jag skrivit tidigare gång på gång tidigare så har jag dom inte kvar längre (behåller dom bara om de är av så allvarlig art att de leder till en varning) så jag kan inte citera dom exakt.

Fast jag tycker att det då är bättre att låta dem vara, eftersom bara för att Kjell tycker att de är "obegripliga", så behöver det inte vara så för övriga läsare i tråden.

Jag föredrar begripliga trådar och eftersom det är jag som modererar så är det det som gäller.
Eftersom liknande situationer uppstår flera gånger varje dag (oftast inlägg i fel kategori, men även pga annonsering och annat) så skulle det i princip innebära att det i forumet nu skulle finnas åtskilliga tusen obegripliga trådar om jag skulle lämna dessa kvar.
Så vill man inte ha ett inlägg deletat av den orsaken så är det ju helt enkelt bara att ignorera de inlägg som ligger i fel kategori, är annonser etc. så kommer det inte att plockas bort.

Läs vad HazelCR skrivit tidigare. Där har han beskrivit innehållet i inläggen.

Han har inte återgivit hela sitt inlägg och inte hela de inlägg som skrivits innan heller.

Du gör verkligen modererandet onödigt krångligt och svårt för dig själv, men det är din tid som du får använda som du vill...

Tvärtom det fungerar alldeles utmärkt och tar väldigt lite tid och vållar nästintill aldrig dispyter. Dock med något enstaka undantag under ett år - alla är inte som du (eller rättare sagt ingen annan är som du)