Guy Palm skrev:Och vad är det som är annons här ? Jag varken jobbar eller har något annat med affären att göra.
Var säger jag att DU är anställd på någon affär? Är du det? Jag vet inte.
Vimmlar av prisuppgifter relaterade till olika zoobutiker, det är vad jag kallar annonser.Kan inte förstå hur du kan få det till annonser när inga namn är utsatta.. Sedan så kan du ju läsa vad Kjell har skrivit tidigare:
http://www.zoopet.com/forum/showpost.php?p=911747&postcount=63
En av anledningarna till att era annonser försvann kanske var att ni citerade det inlägget som var en annons, vad vet jag
Nej, just det. Du vet inte, byr dig inte om att ta reda på hur det ligger till, utan antar att Kjell aldrig kan göra fel.
Att jag i föbifarten säger att jag kan ta med växter klassas som annons. Medans de ovan refererade inläggen ha alla attribut för att vara annonser. I vart fall de definitioner som jag har sett på vad som är en annons.
Jag tycker i vart fall att det INTE är att behandla alla lika, som Kjell skriver. Det verkar som om man skriver i Gävletråden, så skall man utsättas för extra hård bedömning och godtycke. Men skriver man om Räkor så får man hysta priser och rekommendera butiker hur som helst. Även om man är anställd där (i vart fall så var det ett inlägg där en anställd refererade till att de minsan tog hand om sina kunder).
(Att namnge butiker som säljer nät, bara som ett exempel från tråden. Men att påminna om vad som sagts i ett möte dagen innan bedöms vara en annons?)
Tack, då vet jag var din nivå ligger på vad som är annonser, vilket verkar vara ganska lika min bedömning. Med detta så förstår jag ÄNNU mindre varför du beskyller mig och HazelCR för att skriva medvetna annonser i Gävletråden???