HazelCR skrev:I detta fall blir det faktiskt fel, att inte skriva mer. Eftersom jag varit trådskapare och aktiv i tråden, så är det nog lätt att dra den slutsatsen är jag hör till den kategorin du nämner. Jag hade faktiskt inte tänkt skriva mer i tråden, utan bara lämna mitt sista långa inlägg och sedan hoppas på att det leder till eftertanke.
Men Kjell, jag ger dig tillåtelse att bryta mot zoopetregel nr 8, trots att jag inte vet exakt var du bor. :) Du får namge mig med antingen HazelCR eller Gunnar Karlsson, när du kritiserar eller debatterar med mig i fortsättningen.
Ok då vet jag vad det gäller dig i framtiden.
Sedan är det ju också upp till samtliga i tråden ifråga att hålla bättre koll på Zoopets regler framöver annars kommer ni ju alla att drabbas genom att tråden låses.
Visst kan jag förstå att om ni har problem med att några stycken struntar i de regler som gäller så är det upp till er andra att säga till dom att skärpa sig. Dyker det sedan upp fler annonser från dessa "sabotörer" så är det bara att meddela mig om det så tar jag bort dom och då drabbas ni inte.