killen har ursäktat sig och lovar att ersätta fisken som var i. vid tillfället när det hände så var det inte så mycket fisk i som tur var.
Nu till roligare saker. Det där med ett gäng högryggade tetror lät riktigt bra ska kolla runt lite.
Håller fulständigt med dig om att en fisk som inte är färgstark kan vara vacker för det. är ju till och med så att en fisk som man kan tycka är trist att titta på kan ju till och med vara hur läcker som hälst i rätt miljö.
Scalarerna jag har verkar vara ett par (hona och hane) men är inte riktigt säker. Kan man se om det är en hona resp hane bara genom att kolla på fisken eller måste man vänta till de leker? de är rätt svåra att se skillnad på va?
På onsdag eller torsdag kommer de från zooarken i stan hem och har då med sig 5 fina par Bolivianska fjärilar (det har de lovat) som jag kan köpa alla eller några stycken av om jag vill. Då köper jag nog förmodligen lite tetror också så kommer bilder på det. Ska lägga upp lite bilder på scalarena nu. De verkar trivas! de är i alla fall nyfikna och allärta när de ska få mat :)