Jo men nu gjorde jag min beställning 15/12, det ger en hel vecka till att posta ordern innan jul. Om man då inte skulle hinna med så kan man ju inte ta ledigt, man får väl ta lite ansvar för sina åtagande. De var väldigt snabba med att påpeka att det skulle gå snabbare med förskotts inbetalning. Svarar heller inte på mail om varför den inte har kommit än.

Pratade också med Suss i samband med ordern och hon var väldigt trevlig, men det har inte riktigt med saken att göra.

Jag är inte van vid så långa leveranstider och förstår inte heller att det ska behöva ta så lång tid.

Jag väntar också. Jag gjorde min beställning den 3/12 och förskottsbetalade på måndagen. Jag har också mailat, fått läskvittens, men inget svar.
Jag är också irriterad på den långa leveranstiden, oavsett förmildrande omständigheter som Jul.
(Fan, det har ju funnits mycket tid till akvariepysslande under Julledigheten.)

Å ringa skall väl inte kunden behöva göra. Om det är något problem, så bör väl säljaren höra av sig. Allrahelst när e-post finnes.

Noterbart är att jag beställt av PWWS tidigare och det har fungerat alldeles utmärkt. Detta gör att de redan har kunduppgifter på mig, vilket gör att det borde .......